Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har supertips til stroppløskjole-/ topp?

Jeg er forholdsvis stor oventil (c-cup) og må ha støtte under tøyet. Særlig når jeg skal se fin ut ;-)

Har ikke funnet stoppløse bh'er som funker optimalt. Hva bruker dere?

På nettet er det mye reklame for Unbra som er både stroppløs og ryggløs. Funker den?

Ellers har jeg også lest/ hørt at tape er lurt å bruke for å unngå at undertøy og klesplagg ikke flytter seg i forhold til hverandre.

Er det en spesiell tape? Hvor for en tak i det?

Videoannonse
Annonse
Gjest otilie79;)
Skrevet

Tror kansje de har sånn tape på Lindex. Unbra har jeg ikke hørt om, men fikk et tips her da jeg spurte om det samme, å bruke bh med blanke stropper. Er jo et alternativ

Skrevet

Jeg har Unbra, og den virker som den skal. Men jeg har ikke pupper da, og tviler på den vil sitte fint på noen som har store pupper.

Skrevet

Takk for tilbakemelding. Skal sjekke Lindex i morgen.

Når det gjelder Unbra virker det også på meg som om hensikten er fylde og kløft.... Men støtte og løft er ikke nevt?? Men de selger produktet jammen opp til D cup.

Skrevet

Unbra`en er nok beregnet på oss som ikke har noe særlig fra før, og som ikke trenger noe slags løft. De er også små i størrelsene. Jeg bruker a-cup bh, men må ha c i Unbra.

Skrevet

Ja, da er unbra utelukket... ;-) Det finnes ikke nok størrelser for meg som er c-cup fra før... HeHe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...