Gjest Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 1 uka i juli reiser vi til Danmark i 9 dager. 2 netter på Legoland hotel og så en uke ved sjøen. Gleder meg som en liten unge til ferie, og satser på like fint vær som vi hadde i fjor. Skal bare jobbe 3 lørdager på rad først.....
Rusketuska Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Det hørtes deilig ut ;0) Her ikke ferien i boks i det hele tatt.... Men, etter denne vinter/våren her, så er det ikke så rart Eneste jeg vet er at det blir en tur til Moss, og en tur til Larvik, men utenom det...hmm... aner ikke.... Ikke lett å være alene med 5 og uten bil..Hehe...) Men, ferie blir det, noen turer til campingvogna og, skal ikke dra så langt før ungene koser seg ;0)) De 3 lørdagene går sikkert fort SKAL DU SE
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Ble misunnelig jeg nå! Blir ingen ferie på oss i år - stakkars tuppelura... :-( Vi skal en tur å besøke mormor da, det synes jo hun er stas, men personlig så kunne jeg tenke meg noe litt mer eksotisk. :-) Neste sommer derimot skal vi ihvertfall finne på noe artig! :-) 3 lørdager går jo som en lek! ;-)
Northernlights Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 God ferie! =) Heldigere du enn meg..ferien er i fare her. Usj!
solemio Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Vi skal akkurat det samme som dere, bare i omvendt rekkefølge. Danmark er bare helt herlig! Jeg gleder meg også noe veldig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå