Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Hun er litt over 1 mnd. Og pga varmen er det godt med litt vann. Tenkte på å koke opp litt, og avkjøle det. Skal selvfølgelig ikke gi kjøleskap kaldt vann da.. hihi Er det for tidlig?
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Nei ikke for tidlig etter hva det jeg vet
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Legen sa til meg at jeg måtte gi vann til gutten min pga hard mage. å da var han bare 3 uker. Så da kan vell du å gi vann da:) men husk å kok det å kjøl det ned til passe temp:)
preggymama_fødeklar Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Jeg ble annbefalt å gi vann til min datter da hun var nyfødt, bare noen dager gammel, tenker det er bra da melken er veldig søt, de blir nok også tørste i denne varmen:-)
Turid Laila Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Jeg spurte JM om de skulle ha vann i varmen, det skulle de IKKE. De klarer seg på morsmelk. De får visst nok væske gjennom den...
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 De klarer seg best på morsmelk. Men amm mer! Kokt vann vil neppe skade, men jeg skjønner ikke helt hva som er hensikten med å gi det, når det er tilstrekkelig med mm. Hva mener du med at morsmelken er søt? (Et innlegg over her.) Ja, den er forsåvidt det, men hvorfor er det relevant?
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Min jente er 15 dager og vi er blitt anbefalt vann fra dag1. :-) Litt forskjellig hva folk sier virker det som.
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. juni 2007 Hmmmm Så mange ulike svar da gett.. Da får jeg nok føle meg frem litt her ja.. Takker
miss_chica Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 gutten min ble fora med vann på sykehuset han. jeg hadde ikke nok melk og de ga han vann i steden for å få gi han melk fra noen andre. utrolig dårlig gjort, men var tydligvis ikke farlig da.
Februarnurk Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 Gro Nylander skriver i boka si at det ikke er nødvendig å gi vann i varmen, at barnet får det det trenger via morsmelk.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. juni 2007 #11 Skrevet 9. juni 2007 Det tror jeg ikke noe på for å vær ærlig. Jenta mi er ikke spesielt glad i vann (er 6 mnd), men disse dagene så har hun drukke mye, hun har blitt helt gal når hun har fått det. Jeg tenker også at en barn består av mer vann enn en voksen kropp, derfor vil de hvis det svetter mye, trenge ekstra vann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå