har fått lita pia Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 hvar hos jordmor i dag og fikk da omvisning på fødestua..har ikke vært redd eller gruet meg før..men i dag syns jeg det var helt jævlig..ble faktisk kvalm og svimmel og ville svime av rett og slett..syns det luktet fødsel(eim ) der inne..Nå gruer jeg meg..huff..måtte bare få det ut..1 uke igjen så føder jeg...........
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Hehe, ja mange fødestuer ser ikke akkurat innbydende ut. På sykehuset vårt er det et grønt rom, med endel instrumenter....minner meg egentlig litt om en operasjonssal/torturkammer spør du meg Men jeg husker fra sist gang at jeg ikke brydde meg noe om hvordan det såg ut der, når jeg først var igang med fødselen....da var det faktisk meg klinkende likegyldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå