Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Jeg er nesten 39 uker på vei, og har ikke hatt noen tegn på at noe skulle skje, før nå, kanskje... I går da jeg sto opp rant det ca en halv kaffekopp helt tyntflytende vann nedover lårene mine. Jeg trodde det var vannet som gikk, så jeg ringte føden. Det tok noen timer før jeg kom meg dit, og i mellomtiden sluttet det å renne tyntflytende, og kom isteden ganske mye blodblandet slim. Prøven jordmora tok, viste at det ikke var forstervann, men jeg lurer på om det var det i begynnelsen likevel, bare at det hadde rent ut før jeg kom frem til føden. Hodet er festet, og fungerer vel som en propp. Alt var bra med babyen på registreringen, så jeg ble sendt hjem igjen. Utpå kvelden igår begynte jeg å få regelmessige kynnere, som utpå natta begynte å bli vonde. De har kommet med 10 minutters mellomrom hele natta. Det er liksom ikke dritvondt, så det er sikkert ikke rier, men kjennes som veldig sterke mensensmerter (modningsrier?). De sitter på undersiden av magen, og i tillegg har jeg en konstant murring i ryggen. Nå kommer de med 6-10 minutters mellomrom hele tiden. Jeg blør fortsatt litt+slim. Hva tror dere, damer? Kan det være noe på gang eller må jeg belage meg på å vente lenge enda?
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Jeg hadde ringt inn igjen jeg...siden det tar seg opp.
77modell Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Tja kan jo høres ut som noe skjer. Tror jeg ønsker deg lykke til Håper det blir bebi på deg i helgen!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Jeg håper også det (selv om jeg skal innrømme at jeg følte meg ganske liten og på vei inn i noe ukjent da jeg gikk inn på føden igår..!). Men da bør jeg kanskje vente å se om disse takene kommer tettere først? Jeg vil jo ikke ringe å mase på dem hele tiden, hvis jeg ikke er sikker på at det skjer noe? HI
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Ring uansett.De er der for deg.Så lenge du har blod og slim enda. Bedre å ringe en gang for mye :-) Hadde samme opplevelse som deg, her om dagen, men ikke noe slim og blod! Ryggen og magen roet seg ned etter 1,5 døgn. Lykke til !
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 På meg virker det som at det absolutt er noe på gang hos deg u får se det an litt nå, og vurdere om du skal ringe føden. De første riene trenger ikke være så veldig vonde, det var ikke mine. Lykke til!
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Hadde det ikke vært for det vannet du nevnte ville jeg ha ventet på hyppigere sammentrekninger..men siden du mener det kan ha vært fostervann vill jeg nok ha ringt. Du er IKKE hysterisk og masete for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå