♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Er det flere enn meg som sliter? Nå er gutten min snart 7 uker, og jeg sitter med ham på puppen konstant og han er likevel ikke fornøyd.. Er skikkelig misunnelig på de som mater i 5 min, så sover ungen i 3 timer eller mere... Har til tider mest lyst til å bare fjerne hele greia når de ikke virker likevel.... sliten og deppa i dag...
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Du har nok økedøgn. Min gutt er snart 5 mnd og jeg ammer også mye om dagene. Det er varmt også, vet du... Jeg har mye melk, men ammer likevel ofte. Håper du holder ut :-) Blir nok snart bedre!
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Håper det går seg til... Han hadde nemlig ikke gått opp mere enn 240gram på 14 dager nå ved siste kontroll, og de skal vel helst gå opp 150 gram i uka...? Hvor mange dager pleier økedagene å vare?
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Det varierer nok, men nå i varmen trenger de jo mye veske uansett... Begge mine har lagt godt på seg (ca 250 g i uken de første mnd), men har likevel ikke sovet noe særlig. Ikke alltid det henger sammen dessverre ;-)
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2007 Håper det ordner seg nå da etter hvert, er jo VELDIG innstilt på å amme ham også, så da er det en skikkelig nedtur dersom jeg ikke kan eller klarer det...
snuppa6-fikk jente 19/3 Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 hei... snuppa mi på tre mnd virka ikke helt fornøyd når jeg fullammet henne, blei gjerne litt sutrete på kvelden og våken ett-par ganger om natta, så jeg prøvde meg fram med litt mme, og nå får hun ett mme måltid på eftan og mme som siste måltid føre natta, og hun er mye mere fornøyd, smiler og ler hele dagen og sover rolig hele natta ikke minst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå