Tigermor. Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Da var det endelig min tur til å komme over til 2tri =) Var til legen i dag, ble litt skuffet da hun ikke ville prøve å lytte etter fosterlyden =( Hun hadde opplevd at mange ble stressa og engstelige visst hun ikke fant lyden, så hun hadde laget en regel om at hun aldri hører etter hjertelyd før etter UL!! Men hun kjente på magen min og livmora var akurat passe stor og alt kjentes bra ut !
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 jeg følger etter deg jeg, er så lettet etter UL i dag,nå skal jeg kose meg resten av svangerskapet.
Tigermor. Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Gratulerer så mye solstrålen =) Dette var virkelig godt å høre!! Har vært så spent på dine vegne i dag, nå skal vi gå en strålende sommer i møte og kose oss med voksende mager og etterhvert livlige spark! Dette blir en fantastisk sommer og høst =)
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 jepp,det blir det... må le av meg selv,av gammel vane går jeg inn på 1 trimester,har ikke gått opp for meg at jeg ikke hører til der lenger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå