Gå til innhold

Hunden min vil ikke ut...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom hjem istad og tenkte å la han få tissa litt og sånn før vi går tur litt seinere når det er blitt litt kjøligere ute. Men neida, han bare la seg ned på plenen og ville ikke røre seg av flekken. Helt til han skjønte at han skulle få komme inn igjen. Da løp han bort til døra gitt. Så nå har han lagt seg på parketten og sover.

Er varmt for dem og stakkars..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff stakkar liten, Er ikke greit for de her pelskledde dyra våre.. Katten min er helt utslitt i dag, Orker ikke gå ut hun heller, ligger rett ut i senga med gjennomtrekk og tunga ut.. Ikke rart dem er varme, med 30 varme ute og pels.. Syntes det er ille nok uten pels jeg!!

Skrevet

Min vanligvis så gale katt (han er 6mnd) ligger som en slakt og sover... Mye roligere enn vanlig han også

Skrevet

Nå tror jeg det har tippa over for han.. hehe.. Lå og sov og plutselig hopper han opp og knurrer og bjeffer og har fått for seg at det er noen utafor. Så nå står han og glor ut av vinduet. Du er ikke alltid så lur, Odin.... *himle*

Skrevet

Ja, hunden min legger seg rett på asfalten å ligger der... nekter å gå et skritt drar jeg i båndet da bretter han seg sideveis ut. hehe...

Må bare le av han, men han liker seg i sola.. Og blir sliten av å være ute bare 1 time...

Selvom det er en veldig aktiv hund!

Skrevet

Åh, skulle ønske det var min! Valpen vår, Batman, rett og slett elsker sola og vil være mest mulig ute! Så jeg må sitte ute også.. Og det er så jææævlig varmt, 32 grader i skyggen! Med en gang jeg tar Batman inn igjen bare står han og lengter ut av vinduet eller setter seg ved ytterdøra og venter på å få komme ut. Og jeg får jo så dårlig samvittighet, så er det ut igjen :P Slitsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...