Gjest Skrevet 9. juni 2007 #26 Skrevet 9. juni 2007 Det finnes da en del vogner på markedet som har de kriteriene du setter - men med en noe mer dempet farge / mønster. Vi har selv en Simo -96 modell stående på loftet. Gode fjæringer, klassisk farge, store hvite harde hjul, goood plass etc. Så brukervennlighet er ikke underordna - men det går an å få begge deler !
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #27 Skrevet 9. juni 2007 Oj, jeg har også ei pent brukt duovogn jeg kanskje skal selga, tror sannelig jeg skal legge den ut med en salgspris på, tja, la oss si en 4500 jeg da? Høres det rimelig ut (skal selvsagt ikke skrive at jeg så en simo kombivogn til salgs på barnas hus til 3000,-, så dum er jeg ikke....)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 9. juni 2007 #28 Skrevet 9. juni 2007 det var noe lignene vogn til salgs på finn i fjord også, mener den var enda mere rosa. grusomm ja. hvem vil ha noe sånt? er ikke typen til å følge moten selv men jeg har aldri taklet turkis og rosa splæssa sammen, heller ikke på 80 tallet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå