adie Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 jeg trenger hjelp å det virkelig..... er det noen av dere som opplever det samme som meg....hva skjer med meg???? siden i dag morges kan man si at det virker som at jeg har gått lekk eller noe......... det drypper hele tiden...tror det må være urin...har ikke hatt det før å det er skikkelig ubehagelig...må gå m bind pga dette!!!!! å det drypper mye!!!!!!!! noen som vet hva dette kan komme a ????? for jeg setter meg jo på toalettet men ikke noe tiss kommer....men så beg jeg å bevege meg bare 3 sek etterpå ...viss jeg bøyer meg ...så kommer alle dråpene.....
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 kan d vær vannet så går? ring føden du me en gang
adie Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 hva?????? ringe føden......... vannet går.....d kan d jo ikke være vell....er i uke 38 da....men trodde liksom at det var nor m en lukke muskel eller no!!!
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Høres mer ut som fostervann ja, ring og få d sjekket du
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Visst kan vannet gå i uke 38! Og er hodet festet, kommer det gjerne slik dråpevis Ville fått d sjekke om jeg var deg...
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 vannet gikk hos meg å i uke 38, så alt går
Xenaen Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Joda, du har nok tenkt at det kan være fostervann?? Og da kontakter man føden. Også hører du hva de sier.
hjertebarn Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Ja, jeg føyer meg inn i "det er vannet som går"-rekken. ring føden.
adie Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. juni 2007 ja har fulgt deres råd å ja....de vil ha meg ned for å sjekke...de mente å at det var fosstervannn........så da reiser jeg ned for å få det sjekka..... håper det bare er urinblære som blir pressa på!!!
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 lykke til isje lenge t du sitte me en baby i armene nei
adie Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. juni 2007 ja...eller så kan det være blære som blir pressa på!!!!! d kan jo å være en mulighet!!!???
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 8. juni 2007 #12 Skrevet 8. juni 2007 lite sannsynlighet at d e blæra som blir presset på, tror isje du lekker av den grunn.. e nok vannet så går litt etter litt ja kom så ett sjokk hos meg å nå mitt vann gikk, trodde eg sko daua va isje klar eller någe.. men du må nok rengne me at d e vannet så går ja..
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 8. juni 2007 #13 Skrevet 8. juni 2007 Det var det jeg også trodde da vannet mit gikk..at jeg det bare var urinlekkasje.. Såå spennende!!! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå