♥Prinzessin♥ Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Nå har de kranglekongelige reist på ferie, og jeg skulle ta med meg et par billetter til et show vi skal se i juli. Nå frykter jeg at jeg har klart å glemme dem igjen hjemme! Jeg hadde lagt dem på et trygt sted og alt.... Hvis de ligger der, får jeg fnatt. Men det gjør de helt sikkert, for jeg har ikke funnet dem her hjemme... :-( Kan du se noe? På forhånd takk!
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Tullhøne, de ligger i posen, såklart! Alt ligger i posen.
♥Prinzessin♥ Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Hadde det bare vært så vel.... :-( Ææææhhh.... Førbannad på mig själv nu!
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2007 Dytte (r meg selv utenfor verandaen i tankene, rett ned i en diger hundelort)
Cat.68 Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Jeg ser egentlig ikke mer en at jeg føler de ligger i en gjennomsiktlig plastikkpose?? Får ikke frem mer akkurat nå. Sorry (
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2007 Takk, Cat!! Jeg skal sjekke. :-) (Hadde du rett, luten???)
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2007 I tilfelle du skulle se noe mer Cat, vil jeg nevne at jeg ikke har funnet noe... Og jeg tror ikke jeg kommer til å finne dem her jeg befinner meg, for jeg blir mer og mer sikker på at jeg har glemt dem. Uff... Men takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå