Mage Mi Sa Jo Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 ja det er reservebilnøklene til bilen de har vært borte siden før jul. tror det bare skal være bilnøklene på den. til en skoda. har leta over alt høyt og lavt og det er sånn der bip bip nøkkel, så de er ikke så billige å bestille ny av. så du kunne slikt. takker og bukker uansett om du får det til eller ikke.
supergyda Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Still deg i kø, hun skal finne mine bilnøkler først :-)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 jeg så det og det er derfor jeg spør om hun kan hjelpe meg også.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2007 nå har jeg leta oppå alle skap og høye flater, og nei ikke der. mannen min tror di ligger i vedskjulet, men der blir det nesten umulig å finne de. er jo ved der.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Hei Belmina Det er møkkete der de ligger. Ikke rent...vanskelig å se de pga de går nesten i ett med bakken.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. juni 2007 da stemmer det med loven eller vedskjulet.
Cat.68 Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Jeg kan kikke på det litt senere. Akkurat nå koker det i skallen og springer litt ut og inn i huset. Holder på å skal begynne å male huset vårt. Har ikke helt roen og energien til å gå så dypt i dette. Kan se på det litt senere hvis du ikke finner de i mellomtiden. ok ;o))
Mage Mi Sa Jo Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. juni 2007 dytter i håp om at du får tid, til å se på denne igjen. kansje du ser noe. blir nok til at jeg må bestille ny. det er bare litt surt.
Cat.68 Skrevet 9. juni 2007 #12 Skrevet 9. juni 2007 Hmmm, je får fortsatt opp at de ligger oppe på noe. Har du ikke noen liten hylle elller muligens et hjørneskap hvor de kan ligge oppå??
Mage Mi Sa Jo Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 9. juni 2007 det er det som er, jeg mener jeg leta oppå alt i går. men du kan du se om det nødvendigvis på være inne i huset, har både låve og garasje. og siden jeg vet det er gubben som har gjort det( jeg prøver hvertfall å innbille meg det, vet jeg er et surre hode selv også men kjørte ikke så mye bil den tiden lillegutt var bare en knapp mnd. var mest hjemme) og han henger jo mye disse stedene.
Cat.68 Skrevet 9. juni 2007 #14 Skrevet 9. juni 2007 Får ikke inn noe sikkert der dessverre. Men lete gjerne på hyller og skap på begge stedene det kan lønne seg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå