Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Både jeg og samboeren har skilte foreldre, hans er begge gift på nytt. Alle har gitt beskjed om at de ikke ønsker å bli plassert ved siden av tidligere ektefelle - hvordan løser man dette i praksis? Lokalet gir mulighet for å sitte i T i îi, samt langbord.
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Du og mannen din sitter ved siden av hverandre...din mor sitter ved siden av mannen din med hans pappa som kavaler...din pappa sitter ved siden av deg med hans mamma som borddame....så kommer besteforeldre, søsken, forlovere...bland familiene så godt dere kan og sett annenhver mann og dame.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Vi hadde samme problemet. så da gjorde eg det enkelt. Et langbord der eg, min mann og forlovere med følge satt,og så småbord til resten. Mamma og mannen hennes+ barn på et, pappa og samboeren hennes+barn på neste og svigermor(hun er alene) på et. Da slapp vi å måtte velge hvem som skal sitte nærmest bruden/brudgommen og alle ble fornøyde!
pandabjørn Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 synes det er forferdelig barnslig av foreldrene deres at de IKKE kan klare å sitte ved siden av hverandre på en slik stor dag som denne.. det er vel såpass voksne at de klarer det vel!!!??? hvis de ikke klarer det så hadde jeg kanskje gjort som hun over her at faren din har din svigermor til bords og faren hans har din mamma til bords !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå