Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Har noen av dere som har hatt kunstig befruktning røyket fram til egguttak, eller sluttet dere når dere begynte med hormoner ? Vet at man helst ikke skal røyke når man bruke hormoner,men... Skal uansett IKKE røyke ved egguttak eller etter det, skal heller ikke begynne å røyke igjen når/om et eventuellt barn kommer...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Jeg røyket frem til egguttak. klarte ikke å stoppe, da jeg var noe surret i hue av hormonene. Jeg er nå 33 uker på vei, og dette er min første IVF
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Ok, tenkte jeg skulle slutte før jeg begynner på hormoner, men nå heller det mer mot egguttak... - Gratulerer da
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 om du har planer om å slutte kan du vel slutte med en gang.. du vet vel at du blir mindre fruktbar ved røyking.. jeg sluttet da vi bestemte oss for å gå for kunstig befruktning, ble gravid med en gang, er snart 5 mnd. på vei med tvillinger.. Lykke til.....
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Bli gravid fort,jeg,selv med røyking. (Rettelse,ble det en gang,uplanlagt). Skal slutte , og aldri begynne igjen, men gruer meg veldig til hormonene, da jeg er meeeget hormonell av meg selv...og røyken er liksom en liten trøst da... Skal heldigvis ha laveste dose...
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Røyket faktisk noen få helt til den dagen jeg fikk positiv test jeg da... Har to barn fra før og røyket med de til jeg fikk positiv test også.. Hadde planer om å slutte før test denne gang siden det var prøverør men klarte ikke kutte helt ut før jeg hadde testen i hånda... er ganske nervepirrende de ukene man gjennomgår behandling også så var godt med en røyk innimellom... De sier vel helst at du skal slutte... men prøv å finne en lege som oppfordrer til å røyke.... det tror jeg ikke fins... Jeg har også sagt jeg ikke skal begynne å røyke igjen når jeg har født men begynte igjen med de to første etter ammingen var ferdig, så denne gangen har jeg sagt at jeg har lagt bort røyken for en periode... Folk kommer med så mange dumme kommentarer om du først sier du har slutta også begynner igjen.... Det beste er selvfølgelig om du klarer å slutte helt jo før jo bedre.. Lykke til hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå