Gå til innhold

Hvordan er det med dere i varmen jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 13 dager igjen og synes dette er kjempe varmt, går å svetter og peser i ett. Glad det ikke er så lenge igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal sette meg ut nå, i skyggen, med beina i plaskebassenget til vesla. Orker ikke å være i sola lenger 5 min.

Skrevet

Det er rett og slett seig tortur for min del i denna varmen i hvertfall!!!!!

Beina mine ser ut som oppblåste gummihansker,og jeg klarer nesten ikke bøye tærne en gang!!!!!!!

Å jeg har igjen 50 dager til termin..........blir sikkert en vaaaaaaaaaaaaaarm sommer!!!!!!!!

Detta ble visst et askikkelig klage-innlegg ser jeg.........men er bare slik jeg føler det akkurat nå!!!!

Skrevet

Jeg og har 13 dager igjen =)

Svetten siler, og har sittet mye på terrassen....men er kanon varm og kunne drept for en vifte.....barberte leggene i dag (!!!) .... og tok på et alt for trangt skjørt og singlet......hehe....ser nok ut som en strandet hval!!! Er såå glad datteren min på 6 år er hos søsteren min (fra man-mand).....savner henne masse....men gud hvor kjedelig jeg er, bare klager og ligger på sofaen dag inn og dag ut....der får hun bli med på stranden hver dag og leke med sine 4 søskenbarn! =)))

Så.....huff....håper virkelig han kan komme snart, for mamma er sliiiiten nå!!!

Skrevet

Det går helt fint her, men jeg bor i Nord-Norge så det er ikke så varmt som sørpå selv om vi også har sol og fint vær.

Skrevet

Ikke så rart at du synes det er slitsomt da, har selv hovne bein og det er ikke så behagelig å gå rundt med. Får håpe du slipper å ha det så hovent hele sommeren igjennom.

Skrevet

Gøy å se det er flere med nøyaktig 13 dager igjen. Skal ta ks den 21 jeg da, kan bli morsomt å se hvor mange som blir født på akkurat den dagen :)

Skrevet

på termin dagen ? Ja...hmm....trodde når man skulle ha ks at det ble planlagt å få det litt før termin tilfelle det skulle starte naturlig.....?

Uansett får du ha masse lykke til :))))))

Skrevet

Nei, har ikke termin da, skal ha ks 14 dager før termin min som er 6 juli :)

Skrevet

jo da beina er som store ballonger....å jeg svetter som ...ja ikke vet jeg ...svetter masse....orker heller ikke være ute!!!!

det er tortur ....så sitter da inne ...mens sola skinner ute...hehe

Skrevet

Akkurat nå er det forferdelig. Jeg elsker sommer og varme, men ikke så mye varme når jeg er gravid. Sitter foran en vifte inne, orker ikke å gå ut.

Skrevet

aldri før har is vært så nyyydelig!!!:) 24 dager til termin og føtter som ikke ligner noe jeg før har sett:P

Skrevet

Heldigvis har jeg ikke vann i kroppen *bank i bordet*, ellers erjeg litt ute og myyyye inne:) drikker mye vann/spiser vannmelon og tar ting med ro og i mitt tempo:)

Skrevet

Jeg sliter i varmen, sitter mye inne og da går det jo bra. Trives best når jeg ikke har for mye å gjøre, og på ettermiddagen "rømmer" jeg til soverommet med pcèn for da er det der det er mest skygge. Drikker mye, spiser litt is og sørger for å ikke stresse. Noen dager går det, andre ikke ;-)

Har også voldsomt vann i kroppen, men er selvfølgelig verst når jeg må ut, på handleturer, på besøk osv.. derfor trives jeg best inne, for meg selv disse dagene =) Har 48 dager igjen til termin, men neste uke blir det litt kjøligere her i midt-norge i allefall.. så dette går jo bra (trøster meg selv)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...