Mockanin Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 jada, jeg vet at dette er litt fjasete å lage innlegg om.. Men ja, jeg kjeder meg og kom til å tenke på en ting. Synes dere det er ekkelt når noen spiser potetegull rett fra posen og holder posen UNDER haka for å fange opp det som evt. ikke fikk plass i munne eller ramler fra fingrene i det du skal putte det i munnen... Selv får jeg helt angst og spiser ikke av den posen nei.
Anne-B. Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Om samboern min gjorde det, så hadde det ikke brydd meg.. men ellers; ja.
Mockanin Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2007 En x var fæl tilå gjøre det. Har sett noen etterpå også som har gjort det.
MintCondition Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Eww..det har jeg aldri sett noen gjort heldigvis.
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Ganske udelikat og uhøflig, men vil ikke si ekkelt. Det fins mange ting som er myyyye eklere...
Mockanin Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2007 ja, det skal jeg være enig med deg i. Men det var nå dette jeg kom til å tenke på nå da :-)
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Vi har nok alle vår egen lille pet peeve... Hater det jeg og!! Hater når folk slikker på fingrene og spiser mer og!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå