beentheredonethattwice Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 1 skive med ost 1 glass juice 1 liten nektarin 1,5 pannekake m/skinke 1 skive melon 4 ruter firkløver 1 smurfepastill eske 1 Snack a rice m/cheese + en masse vann Hva med dere???? Blir mer hungrig i varmen jeg. Holder meg riktignok innendørs med vifte.
Spirevipp med go`gutten Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Dette har jeg spist idag: En bolle med rugfras med surmelk og litt sukker Ett eple To små brødskiver (enden på brødet) med smør, hvitost og paprika To litt større brødskiver med lammerull, majones og agurk Også har jeg drukket en del vann :-) Riktig så fornøyd med meg selv så langt idag :-)
fox`y Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 i dag har jeg spist: * 2 boller me skinke og ost *1 saftis masse vann og 2 gl.pepsi max:O)
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 i dag har jeg spist -2brødskiver med intaliensk salat og jordbærsyltetøy -1gl
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 prøver igjen skulle stå -1glass melk også har jeg spist 2 båtis MASSe vann!! Og en skive med syltetøy nå nettopp:)
SokkeLaila Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Har spist 1 rosinbolle til frokost.. (Ble litt vel hastig til morgenen i dag! ) 1 banan 3 skiver med kaviar 1 saftis ..og nå blir det gersk salat til middag!
SokkeLaila Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 ..Yummi! Hvem vil ha GERSK salat sammen med meg?! Det hørtes ikke videre godt ut..! Var vel 'gresk' jeg ville nevne!
Love my kidz Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Stod opp halv åtte fordi magen romlet. Spiste ei brødskive pluss melk, gikk og la meg igjen. Spiste to brødskiver pluss juice når jeg stod opp halv tolv. Nå har jeg nettopp spist middag som besto av grillpølser og pomfri. Ikke unormalt dette nei.. har ennå ikke spist is i dag ;-) Har sittet inni jeg..
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 Frokost: -1 knekkebrød med sjokade -1 glass saft Lunsj: -2 rundstykker med ost og skinke -2 glass iste Skal grille nå snart. ellers har jeg drukket en del tropisk nektar og vann =)
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 8. juni 2007 #11 Skrevet 8. juni 2007 07:00 - frokost: 2 skiver med hvitost 11:30 - lunsj: 2 skiver med leverpostei 1 banan 16:30 - middag: 3 skiver med laks og eggerøre + drukket MASSE vann.... ingenting å si på appetitten her i huset!! =P
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #12 Skrevet 8. juni 2007 huff, jeg eter som en gris! i går spiste jeg for eksempel en ciabatta til frokost på skolen + druer,da jeg kom hjem var det rykende lasagne klar til meg, så dro jeg med lillesøster til sentrum for å spise kuleis, så traff jeg ei venninne i byen og vi dro på kinaresturang hvor jeg spise grillspyd med marinert okeskjøtt.. ikke bra, ikke bra... prøver til og med å snike til meg littsnop når ingen ser:P
stinky og poopy Skrevet 8. juni 2007 #13 Skrevet 8. juni 2007 får så dårlig samvittighet når eg leser alt dette - dere spiser jo ingenting i forhold til meg!!! har apetitt som om eg var ei svær ku, kommer nok til å se ut som ei svær ku til slutt også hvis det fortsetter sånn!! hør her: *frokost: 2 skiver med philadelphia 1 stort glass eplejuice *mellommålitd: 1 skive med kylllingpålegg 1 eple 1 rislunsj 1 kiwi *lunsj: pasta med kyllingkarbonader, med mye grønt til
stinky og poopy Skrevet 8. juni 2007 #14 Skrevet 8. juni 2007 trykte på feil knapp, så eg fikk ikke gjort meg ferdig... det eg ramsa opp ovenfor, det var bare før kl 14 - nå har jeg vært på jobb siden kl. 15,og har stappa i meg masse usunt, som f.eks. hamburgere og pizza - men også litt vannmelon og mye vann, litt brus også da men, kiloene har ikke kommet enda, så det kan hende at det går bra til slutt, hehe
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 8. juni 2007 #15 Skrevet 8. juni 2007 enig med at folk her inne spiser lite.... Jeg har spist: 2 skiver brød med greddost+eplemos 1 stort glass melk 1 kopp med bringebærte 1 bolle 1 kuli 2 skiver brød med baconost 1 glass melk spaghetti med skinke/bacon fløte + hvitløksbaguett 1 eple ca 10 jordbær 1 stort glass pepsi max 6 smågodt biter hehe tror jeg leder :-)
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 8. juni 2007 #16 Skrevet 8. juni 2007 dette var hele dagen min frem til nå
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 8. juni 2007 #17 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har spist: 2 skiver med jordbærsyltetøy 2 glass melk 1 bolle havregryn 2 glass melk littegrann smågodt en halvfull tallerk gryterett med ris et rundstykke leverpostei + masssse vann :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå