_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Åssen holder dere ut i varmen, veit jeg ikke skal klage meeeeen..... Jeg drikker masse vann men før jeg får i meg vannet så er det jo varmt (( Trur jeg skal lage noen isbiter.. Hva gjør dere når dere svetter i denna varmen?? Ikke har jeg vifte heller ( Ungane klager og sutrer, de har bada i bassenget idag men er jo selvfølgelig hull i det da ( Jaja et klage innlegg fra meg, puuhhh
lenej :o) Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 hva er tempen der nede nå? her er det overskyet å 12.7 grader ute.. jaja..
Bertie_84 Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Ikke fint å klage, men det er varmt!!!!! Går greit å sitte helt i ro, men kan jo ikke det en hel dag:p Klarer ikke å spise noe heller jeg:s Men, regnet kommer vel tidsnok tenker jeg:p
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2007 Ute er det 28,8 og inne er det 26,8 Jeg mener ikke og klage meeen er da måte på hihi All isen er spist opp lillemor ligger rett ut på soffan helt utslått ((
lenej :o) Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 stakar... sender litt skyer ned.. *blåååååse* så kan sola titte litt fram. men blir sjelden så altfor varmt her da.. hihi..
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2007 Hvor bor du hen??? Ja kunne trengt litt skyer, men regnet kan holde seg vekk altså hihi Ja nå sovna lillemor.... Dakkar snuppa til mamma (
Diadora31 Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 her det også jæ......lig varmet!!! men vi har air condition, så vi overlever!
Armani:-) Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Skaff dere varmepumpe så blir det bedre:-) Det har vi og alt går som en drøm inne:-)
Honningmelon Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Koker her og! Tror jeg blir gal utpå kvelden, for da er det på det varmeste her. Og i helga er det spådd 29 grader, så da kan en vel regne med det blir over 30... puh... DET er for varmt for meg altså!
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. juni 2007 Nå er det 30 ute og 28 inne... puuhhh... *tørke svette*
Twig Skrevet 9. juni 2007 #11 Skrevet 9. juni 2007 Åååh du er ikke alene! lag deg noen isbiter og ha de i en boks.. sug på de gjennom dagen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå