ZamZam Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Nå begynner jeg å bli lei alt her!!! Det hoper seg opp med problemmer i alle retninger og når jeg endelig får løst et kommer det et annet, når jeg løser det får jeg et til osvosvosvosv. Det er f*** meg ikke lett å kjøre alle prosjektene ved siden av og i tillegg være alene med to barn slik at alt som skal gjøres tar minst dobbelt så lang tid som først anntatt!! Kan ikek bare naboer holde kjeft! det er der HVA F*** vil du at jeg skal gjøre med noe jeg akkurat har tatt over og 60 cm er jo verdens enda når byggningen allerede er ganske høy!!! SURVEFOLK!!!! Dessuten er de så gamle at de ikke har syn nok til å se helt over til eindommen vår, og en annen ting ikkekom her å dra med utsikt, det er da for f*** ikke noe utsikt siden den er til min hage, naboens trær og toglinja... Respekter at han som er ansvarlig har stukket og jeg har litt mer å bry meg om enn lusne seksti cm, som jeg ikke får gjort noe med uansett!!!!! Håper jeg bare overlever ut til neste uke, for så å prøve å overleve en uke til og enda en og enda en og enda en. Håper også at jeg snart ting kan begynne å gå forover ikke konstant bakover eller på samme nivå... *grrrrrrrrrrrrrrrrr*
lenej :o) Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 hmm.. dette skjønte jeg lite av.. naboene dine klager for huset ditt er 60 cm for høyt, å det sperrer en utsikt de egentlig ikke har? å de gjør det bare for å være vrien? drit i dem.. ta vare på det som er viktigst, deg å barna. så løser ting seg mer, når man får litt perspektiv da.. lykke til! :)
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Du høres ut som du bør blåse ut på kranglesida også. Naboer er forøvrig foten av faan.
ZamZam Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2007 Kanskej det hadde vært en idee, men jeg lider av søvnmanglel, byggeprosjekt, bassentrøbbel, flytting, papir og to barn en som savner pappen sin og er så surv. Derfor tørr jeg ikke å satse på kranglesiden fordi ting blir så rotete. Kommer konstant på noe som må gjøres så har ikke konsen til å skrive et helt innlegg, kan jo lese igjennom femten ganger, men ser ikke rotet før etter at det har fått blå bakgrunn... Ja, nabo folka har kommet etter tur, med den ene klagen etter den andre, men at det er 60 cm for høyt ( bygget blir da 4,20 ikke 3,60) kan de faktisk skape store problemmer for oss med. Selv om det ikke er noen nevneverdig utsikt, de som bor der dør snart og ingen av barna vil ha det siden alle har egene hjem så det skal leies ut, eller selges om fem år. SÅ HVA er problemmet med de 60 cm... ( kan jeg slenge på masse punktum, noen utropstegn så bare slenger dere de inn der de passer... ......... !!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå