Gjest Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Kan ikke være mye behagelig å være høygravid og fødeklar nå..? Var ille nok i januar ;-)
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Nei, kan nok ikke påstå det nei ;-) Har innledet et kjærlighetsforhold til viften da, elsker den og kan ikke leve uten den, hehe... Nei det går ikke så veldig bra egentlig. Var på ny sjekk nå i dag, heldigvis ikke mer proteiner i urinen, kun +1 fortsatt, men BT var øk til 150/95 :-( Har veldig vondt i hode og er svimmel og uvel, prikker lett foran øynene innimellom. Ser dårlig ut med tanke på svk.forgiftning akkurat nå, men har et håp om at det høye BT kan skyldes varmen også. verre er det at lillegutt er så urolig i magen, liker det ikke helt, er redd han ikke har det hel bra han heller. Mye sterke kynnere/maserier, men ikke noe som fører frem desverre. Bare klag og syt i fra meg i dag ja... Takk for at du bryr deg, setter pris på det! :-)
lenej :o) Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 tenker på deg, eg å, å håpe alt går bra å a ventingen vil være over snart..
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Huff, skjønner godt du sliter og er lei... Blodtrykket ditt begynner å bli høyt også. Hjelper nok ikke at det er 27 grader i varmen da, nei. Håper han vil ut snart!
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Hmm, snakket akkurat med jordmor og hun ville jeg skulle rnge føden, så får gjøre det da. Håper jeg ikke må inn til sjekk, er 1,5 time å kjøre...
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Hmm, ja kan jo være de vil ha deg inn til en sparketest. Gud vet hvor mange sånne jeg var på de siste mnd, men jeg bor ca 10 min fra sykehuset med bil. Misunner deg ikke den lange veien!
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Misunner ikke meg selv heller den veien, hehe... Nå må jeg bare få tak i de da, enten bare ringer det elelr så er dt opptatt... Jaja, haster jo ikke sånn sett da, men greit å vite om vi må innover, da må jeg jo ordne med ungene osv også.
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 De må jo svare snart..? Høres jo helt merkelig ut. Kan jo ringe Fellesmottaket.
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Fikk svar nå og de ville ha meg inn :-( Fikk beskjed om å pakke med toalettsaker og klær i tilfelle jeg blir lagt inn. Håper inderlig dette bare blir en bomtur altså! At når jeg kommer frem er plutselig urinprøvene fine og BT sunket igjen. Uff, ble litt lei meg nå, men krysser fingrene for at jeg er tilbake hjemme i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå