Gå til innhold

noen her som har vært på Jomfruland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å dra dit med en jente på 11 mnd. Har alltid hatt så lyst til å dra dit!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

ja jeg har vært på jomfruland. Det er utrolig vakkert der. Jeg har aldri bodd der, men vært der flere ganger i forskjellige anledninger. Blant annet "Under to tårn". det går så absolutt an å bo der med en 11mndrs baby, men selv ville jeg ikke gjort det fordi jeg liker å bestemme selv når jeg vil reise. Jomfruland er jo en øy, som man må enten ta ferja eller taxibåt for å komme seg inn til fastlandet. Jeg har feriert mye i Kragerø og liker å ha muligheten til både sjø og land. Og Kragerø er en veldig koselig by om sommeren. Så jeg antar det kommer litt an på hva slags ferie du vil ha. Selv ville jeg fått litt klaus av å være feks en uke på en øy. Men vi er jo ikke alle like. Uansett er jomfruland verd flere besøk. Og jeg kan på det sterkeste anbefale å ihvertfall få med seg "under to tårn" ( 15 juli er det blant annet utendørs konsert på kvelden med Thomas Dybdahl og han fyren fra Midnight Choir) i juli.

God sommer! kanskje vi sees under 2 tårn? :-)

Skrevet

har gått ut av tellinga på hvor mange ganger jeg har vært der..ikke noe problem å ta med et barn på 11mnd dit..eneste du bør tenke på er badesko til henne,siden det er mange rullesteinerder..og det er kjempeflotte badestrender for små der..det er laaaaaaaaaaaangrunt på stranden og det er kjekt med små.det er en campingplass og en fin kiosk der,og fyrtårna og nøkken.sammtidig er det enkelt og komme seg inn til kragerø via taxibåt,privat båt el ferje..nyt turen dit du..

Skrevet

tenkte kanskje å bo i Kragerø noen dager og dra ut til jomfruland en dag. Går det an? Tar det lang tid med båt fra Kragerø? og går den ofte`?

Skrevet

Det går veldig fint ann! :D Jeg er fra Kragerø så har vært det veldig mange ganger... Mange som har med små barn der:)

Skrevet

Hei, jeg bor i Kragerø og har vært på jomfruland mange ganger :))

Helt klart du kan ta med tulla di, er kjempefint der :))))

Skrevet

Går det greit å ta dagstur fra Kragerø til Jomfruland, eller bør man bo der ute?

Skrevet

Det går greit det. Når jeg har vært der har jeg tatt ferja ut på formiddagen og tatt ferja hjem igjen på kvelden..

Skrevet

Tusen takk for hjelpen alle sammen!

Skrevet

Jeg har bare vært på dagstur der så det går helt fint :))

Kose dere masse masse :))))

Vi skal og på jomfruland i sommer, er det vær sommer vi :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...