Gjest Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 He he, jeg har vært ute i solen og ikke helt fått med meg dagens... Hva koster forresten disse draktene?
mammmamia ** Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Alt fra 199,- til 499,- for skikkelig kvalitet, mens du får billigvarianter på Lindex og sånn også :-)
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 er uv drakt det samme som hva de har på seg når de surfer?
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 den er tynnere, kjempe lett. Ikke som en våtdrakt, den skal jo vel også beskytte litt. På stranden i Australia var det mest vanlig med drakt på barna, bortsett fra turister da.
Bonusmamma13 Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 uv drakten jeg har kjøpt ser ut til å være av vanlig badedrakt/bikinistoff
Meg og bøllegutta!! Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 De fleste steder i Australia har vel litt mer soldager enn det vi i Norge har........... da blir de utsatt for mer og sterkere sol enn oss her i Nord.....Sikkert derfor det er mer vanlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå