Hormonella:0) Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Vi var sikre vi skulle få en jente,og hadde navnet klart...MIRA. Men...på UL i går viste det seg at det blir en gutt....og nå sliter jeg virkelig med å finne fine guttenavn. Synes nesten alle guttenavn er oppbrukt,vil ha noe litt uvanlig.Har jobbet 20 år i barnehage,så sikkert derfor jeg er gått lei endel navn også...så,som sagt,jeg er skikkelig sær...hehe )
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 hmm vanskelig å gi tips. Mira og leo (leon) Mira og Matheo Mira og Elliot Mira og Vetle Mira og Noah Hmmm vanskelig når man ikke vet mer om hva slags guttenavn du liker. Synes det er skikkelig vanskelig med guttenavn selv...
Hormonella:0) Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Liker fler av de du sa...så siden det ikke blir noen mira,så får vi finne et guttenavn i samme stilen som vi liker...tusen takk )
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 he,he skrev hmm vanskelig 2 ganger... hodet henger ikke helt med om dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå