Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere han kan være stresset? Han har vært veldig rolig i forhold til hva brødreen var hele svangerskapet. Altså kjent mye mindre liv med ham, men i går og i dag kjenner jeg ham neste hele tiden, blir helt sliten i magen. Men han normalt sett kanskje beveger seg litt innimellom i en maks 5-15 min når jeg har lagt meg, bevegde han seg nesten kronisk i over halvannen time når jeg la meg i går, fikk ikke sove pga det. Nå også, magen bukter seg og flytter seg, han strekker seg og vrir seg. Vanligvis går det gjerne noen timer mellom hver gang jeg kjenner ham, nå nesten bare minutter. Tror dere han er stresset elelr er det vanlig at de forandrer aktivitetsmønster nå mot slutten? Har 2 dager til temrin og husker jo ikke hvordan det var med de to andre + at han har har osm nevnt vært myyyye roligere enn dem generelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja i bøkene står det jo at man skal være obs på endringer i bevegelsesmønsteret - så jeg ville kontakta jordmor. Har du ei grei ei som er lett å prate med??? Ellers kan du jo ringe føden. De er jo stort sett greie

Skrevet

Ja, jeg har en gri en, har ringt henne flere ganger. Sendte henne en sms tidligere i dag (etter øsnke fra henne selv) etter å ha målt urin og BT i dag siden jeg lå litt i grenseland på kontroll på tirsdag. Nå var BT høyere, 150/95, men samme på proteiner da, kun +1. Spurte om jeg burde gjøre noe mer, men antar de ikke gjør noe helt enda, har ikke fått svar. Tenker kanskje det økte blodtrykket kan vøre grunn til at han er litt urolig elelr at fødselen nærmer seg veldig (*håpe, håpe*). Ser det an litt til. Om han ikke roer seg innen et par timer og jordmor ikke svarer, så ringer jeg. Vil jo ikke være hysterisk heller liksom. Hvordan går det med deg i dag da?

Skrevet

Joda, greit nok. Tenker jo hver morgen - idag hadde vært en fin dag å føde på. Hehe. Men jeg prøver å innstille meg på neste helg. Har noen kynnere, men gidder ikke tenke på at det er noe igang, lar dem bare komme og gå, henger meg ikke opp idet. Mannen kommer til byen, med ungene og det gleder jeg meg VELDIG til! Så nå skal jeg hoppe i dusjen og ordne meg litt til det. Savner jo særlig fireåringen min!!!

 

Argh. En vond kynner.

Skrevet

Skjønner jeg godt at du gjør! Hadde savnet mann og barn jeg også! Nå ringte jordmor meg akkurat og hun ville jeg skulle ringe føden og høre hva de mente, hun mente blodtrykket mitt kombinert med urolig baby ikke hørtes helt bra ut, så skal bare spise opp lunchen så ringer jeg dem. Håper jeg slipper å komme inn da, er jo 1,5 time å kjøre, men samtidig greit å få det sjekket...

Skrevet

Må du kjøre sjøl? Hadde jo vært greit å slippe det i alle fall? Lykke til, skal tenke på dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...