Louise-and3girls Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Er det mange som syntes det er greit å la barna sine bade nakne på stranden? Jeg syntes ikke noe om det. Det er for mange perverse mennesker, så mine barn har alltid bikini eller badedrakt.
jordbærsjokolade Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Jeg syntes det er greit å la barna bade nakne på stranden (opp til en viss alder). Vil ikke "ødelegge" deres uskyldighet fordi det finnes perverse mennesker vet at det høres litt omvendt ut. Det jeg mener er at de er tross alt barn, og det at de bader nakne har ingenting med sexualitet å gjøre.
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Nei, jeg synes ikke det er greit. Ikke bare pga potensielle pedofile, men fordi de kan få sand inn i rumpen osv. Foretrekker å ha på dem enten badeshorts eller badebleie (til han minste da).
Duracellgirl*prøver* Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 i fjor badet gutten min med badebleie.. og det kommer han nok til å gjøre i år også.. han er litt over 2 år nå.. men det er mest fordi jeg synes det er praktisk egentlig.
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 når marcus blir så stor at han kan gå så kommer jeg til å la han gå naken,godt insmurt i solkrem med en solhatt... det er nok herlig for de små å gå naken i varmen
hønemor2005 Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Helt enig med deg! Jeg svarte akkurat hun i den lange tråden om generell nakenhet hjemme også. Jeg tror nakne barn på stranda trekker mange tvilsomme mennesker til seg - som enten går dit for å "kose" seg med å se på de stakkars uskyldige barnekroppene, eller som i verste fall tar bilder med mobiltelefonen! Aldri om mitt barn skal bli utsatt for noe sånt. Som jeg sa i det andre svaret, jeg har alltid brukt svømmebleier osv, og kommer til å fortsette med det. Å være naken hjemme i hagen er jo noe annet, så lenge hagen ikke ligger ved siden av en travel vei eller noe, da...
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 hjemme skal han godt få lov å ligge, ettehvert løpe naken i hagen for all del:) men på stranda satser jeg på badetøy til han... ser så mange barn som løper nakne og hjertet mitt vrir seg når jeg tenker på alle grisene som sitter å sikler og tenker grisete tanker når de ser disse barna... hæslig å tenke at noen skulle se sånn på mitt barn, nei badeshorts er en fin oppfinnelse:)
beentheredonethattwice Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Syns at så lenge de er små, så er det å bade naken helt uskyldig. Etter 4-5 år synd jeg en badebukse e.l. ihvertfall på stranden blant folk. Ifjor bæsjet sønnen min på da 1,5 år i strandkanten (han gikk naken). Det var litt flaut. Så kanskje badebukse iår. Ser det an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå