Miss L å di Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Har slitt litt med å finne bikini siden jeg er ganske smal rundt ryggen og med et puppestell som begynner å bli overraskende svært... Men, på cubus, der hadde de noen grønn- og svartstripete bikinier som gikk an å regulere bak... sånn som på vanlige bh'er. Så løp og kjøp!! I tillegg var det noen kule litt store truser til.. helt konge!!
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 seriøst? jeg har samme problem som deg miss L.. smal rundt ryggen liksom og DE puppa.. huff.. får ta meg en tur på¨cubus..))))
Lykkeliten og jeg Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 jeg vil ooog løpe og kjøpe.. Men må nok vente til lønna kommer. *Sukk*
"husmor"med lille Nora Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 hehe;) eg har sett på dei og;) men skal kjøpe i neste uke.. trenger litt penger først:p men cubus er en genial bra butikk på bikinier!
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Må berre seie at Cubus-bikinane IKKJE funka på meg. Prøvde ein i 90E og den var heilt GRUSOM - ikkje passa den i cupen og smale stropper+store puppar=aaaauuu Fann ein på KappAhl som passa kjempebra, sjølv om den var ein cupstorleik mindre (altså D-cup) - breie stropper og "høg" mellom puppane. Herleg!! Så om du ikkje finn bikinien på Cubus ta ein tur til KappAhl - kjempemange fine bikinar der også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå