Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 jeg er i uke 24 og har enda ikke fått særlig mage enda. har lagt på meg 2 kg. ser bare ut somjeg har blitt litt fetere. er ikke spesielt hard i magen, den er slakk og henger. noen som har eller har hatt det slik.
tobylina Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Jeg er også i uke 24 og jeg har fått ganske stor mage. Gått opp 3 1 /2 kg, er 1.58 høy så det vises kanskje lettere på meg...? er overhode ikke tynn fra før heller, veide godt oppi 60-tallet før jeg ble gravid. Det kan jo også ha noe med livmora, om den ligger langt fremme eller langt bak. Har ei venninne som var mindre enn det jeg er nå da hun fødte...! Men er glad for at jeg har fått mage, for det er ikke så festlig å føle seg bare "småfeit", som jeg gjorde en stund Magen popper nok plutselig ut skal du se ;-)
Moder'n-2 Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Jeg er også i uke 24. Hadde lite mage fram til for ca en uke siden. Da skjedde et eller annet, og plutselig hadde jeg mage slik at alle i hele verden kunne se (og fortelle meg at de gjorde det!). Deilig! Jeg lurer litt på om ungene har flyttet på seg på et eller annet vis. Noe er det i alle fall. Håper intenst ikke vokseperioden skal fortsette i denne farten, for jeg har ikke helt kontroll på kroppen mer! Jeg har mindre balansekontroll en før, for eksempel. Framstår nå nesten som en full gravid dame på t-banen. Pinlig!
Moder'n-2 Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Uuuups! En liten skrivefeil over her. Vel har jeg plutselig blitt veldig stor, men det er IKKE slik at jeg har gått fra å ha en til å ha flere unger i magen. Det er snakk om _en_ unge fremdeles. Og det er denne ungen jeg tror kanskje har flyttet på seg på en slik måte at magen nå ser mye større ut!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Ikke hør på de som svarer deg at de har fått stor og fin mage. Det hjelper jo ikke akkurat, når man er bekymret. Jeg er 23 uker har heller ikke mye mage å skryte av. I følge legen er alt helt bra. Vi er alle forskjellige. Jeg hadde nesten ikke mage forrige svangerskap heller, men ut kom en baby. Den magen jeg hadde forsvant under fødselen. Fikk kommentar fra jordmor at hun aldri hadde sett så liten mage etter en fødsel. Alt er nok helt som det skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå