Louise-and3girls Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Må bare syte litt. Ei veninne av meg som har termin 16 juni, to dager før meg, fikk jenta si i natt. Da begynte jeg å gråte. Jeg er jo glad på hennes vegne, men skulle ønske det var meg. Orker rett og slett ikke mer og denne varmen tar knekken på meg også. ville mye heller ligget på et svalt sykehus akkurat nå. Jeg liker ikke å syte, men med alle hormonene nå, så ble det litt for mye for meg nå i varmen. Er det flere fødeklare som er lei nå?
Xenaen Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Ja huff, det er ikke bare bare! Vi må bare prøve å få tida til å gå (se der, der var optimismen min igjen!) Prøv å henge på kjøpesenter med aircondition... (hehe) Jeg vet veldig godt hvordan du har det i dag, jeg hadde en sånn dag i går. Helt forferdelig. Men så går det over, og man klarer noen dager til! Tenk - du har aldri vært så nære å holde barnet som du er nå!!
Louise-and3girls Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Det er jo sant, det er jo ikke så lenge til, men av og til tar frustrasjonen overhånd. Vi skal besøke de på sykehuset, så da blir jeg vel litt overemosjonell igjen, men men.:-))
Lillegutt ble junibarn Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 jeg er dritt lei,slitet og på gråten hele tiden.det er tungt å ha det slikt.mann min har 2 barn fra før som er her,så jeg kan jo ikke gå hele dagen å være grinete heller..sukk..
Louise-and3girls Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2007 Vet åssen det er. Vi har to jenter fra før som er hjemme med meg og jeg er så lei av å være så hissig og grinete og ikke minst sliten. Vil så gjerne ha mer overskudd til de også, men det er som sagt ikke lenge igjen, det bare føles sånn i blant. Bare gleder meg jeg nå til at mannen min skal være sammen med oss i mange uker snart. Deilig å få litt hjelp i varmen. Sommeren kom brått på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå