Mom2Two Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Tydelig at du ikke vet hva du prater om tulip..... Stakkar dine unger som ikke går med uv drakt!!!!! Blir litt provosert jeg. I Australia har de aller fleste barn en sånn drakt. Vet du det? Australia, New Zealand og Norge er på tpåå i verden når det gjelder hudkreft. Uv drakten gir en helt annen beskyttelse og avlastning for huden enn solkrem. De Uv draktene av god kvalitet (da mener jeg ikke de fra billigkjedene, men de som er f. eks importerte, anerkjente merker fra australia så som Stingray osv.) er laget i et spesielt materiale som ikke blir klamt og svett. Det puster, tørker kjempefort og er behagelig å ha på, Synes det er kjempefrekt å si at foreldrene som bruker dem er late. Vi hadde en slik fra Stingray til eldstemann og brukte den som avlastning midt på dagen når solen var som sterkest. Smurte gjorde vi jo masse av i tillegg når han gikk uten. Dessuten må du uansett smøre ansikt, armer, bein osv, og det er ikke da mye ekstrajobb å smøre mage og rygg, så at det er latskap er jeg ikke med på. Dog er jeg helt enig i at ungene ikke trenger å gå med den drakten hele tiden. Kroppen trenger jo litt sol og luft, saltvann og sand, men som avlastning noen timer midt på dagen er den super. Tror ikke helt du har skjønt poenget, jeg.
tulip Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Skjønner ikke hvorfor du trenger en egen tråd til dette, det kom fram i den lange tråden.
Mom2Two Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Fordi innlegg gjerne "drukner" når tråden blir lang... Tar det som at du ikke har noe svar jeg da:-p
tulip Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 hallo, har jeg lagt ut en tråd så følger jeg selvfølgelig med på den, ellers er det ikke noen vits i å legge den ut. Svakheten med skravlesiden er akkurat det at når tråden blir for lang gidder folk ikke å lese den og legger heller inn en ny tråd med samme emne. Jeg mener fremdeles det jeg har skrevet i tråden jeg opprettet, og om du leser den ser du at jeg har flere innlegg underveis. Ser ikke at du skulle trenge noe svar utover det som står der. Hvem står i sentrum når du velger uv-drakt? Sålenge det ikke er ditt eget behov for å kunne være lenge i sola, så har du helt sikkert en god grunn til å velge uv-drakt. Men jeg gjør det annerledes.
Mom2Two Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2007 For meg er det barnet som står i sentrum når jeg velger uv drakt, og kun det. Dessuten bruker vi den som sagt bare noen timer i løpet av en dag, dette i tillegg til at vi tar pauser osv. Jeg bruker de absolutt ikke for å være lenger ute i sola selv, er selv ikke veldig glad i å steke i solen, og koser meg best under en stor parasoll, men det er mer moro for barna å leke på stranden enn å sitte i leiligheten. Du kan umulig ha sett slike drakter av god kvalitet... Meningene dine vitner om uvitenhet..
tulip Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Vi gjør alle våre valg, og vi har alle argumenter vi mener er de beste. God helg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå