Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Og ingen av klærne passer ennå.. Stilige greier.. Sko kan jeg bare glemme å ha på meg enda. Hva faen gjør jeg nå da???????????????????? Kan jo ikke ha kjole da jeg ammer.. Ser liksom meg sjøl der jeg sitter med kjolen godt dratt opp i hatteforet, og med puppen ute ja... Digg!
enpå3ogenpå1 Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 usj ikke enkelt det der... Men hva om du får tak i en fin omslagskjole i sommerlige farger? Jeg kjøpte meg en på Indiska i varme farger, den er kjempefin og passer jo til flere størrelser. Burde gå fint å amme i den også (det har jeg ingen erfaring med enda....) Og sko.....kjøp deg et par fine kjip kjapper (hehe kanskje ikke sånn det skrives men....) jeg mener ihvertfall sånne åpne sandaler med som man bare kjipper på seg, sitter mellom stortåa og den ved siden av (Hawaianas er ett merke feks) . Hihihihihi klarer ikke forklare noe i dag jeg....må være varmen som gjør at hodet ikke fungerer som det skal. Lykke til og kos dere i bryllup :-)
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Skulle gjerne kjøpt som bare jeg. Men jeg har ikke penger til å kjøpe noe som helst.
gladbaby Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Det finnes jo flere slags ammekjoler, har jeg sett. Både fra boob og 2wear. De er ganske OK og kan jo brukes ellers i sommer, også. Det hadde jeg satset på!
enpå3ogenpå1 Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 nei - kan jo være greit å ha penger å handle for. Da må du tenke alternativt med det du har. Eller har du venninner/ familie du kan låne av? Sarong som skjørt? Tror uansett man ikke skal stresse så mye med klær. Det har jo ikke så mye å si for brudeparet, det viktigste er at du kommer og feirer deres dag. Er det fint vær der du bor (det skal vel godt gjøres å ikke ha finvær nå) så sats på fine farger, lett og sommerlig.
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 ta en bluse/skjorte, da er det hvertfall enklere med amming uten å blotte deg helt. kos deg i bryllupet da:-)
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2007 Mmm Skal høre litt med mamma. Kanskje hun har noe stilig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå