Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe så grusomt!! Alt er vel, men i dag tidlig tok jeg opp gutten min for å gi han litt melk, også sovnet jeg med han innerst i sengen.. Våkner av at samboeren min kommerinn, og hører da at gutten gråter.. Ser meg rundt, og finner han ikke, og han ligger da på gulvet.. Herregud, jeg trodde jeg skulle dø,ble så redd, men heldigvis lå det tilfeldigvis en stabbel med nyvaskede klær, akkurat der han landet, og da ble heldigvis fallet litt kortere også.. Så han datt på ansiktet ned i klærne, så heldigvis kom det ikke noe dunk engang, men bena smalt jo i gulvet da tror jeg..

Han gråt så vidt i 15 sekunder, for så å smile til meg..

Heldigvis gikk det bra, men sånt skal jo ikke skje, hva om klærne ikke hadde ligget der?

Tenk om han hadde skadet seg skikkelig, fordi jeg ikke klarer å holde meg våken under amming?

Herregud, føler meg helt forferdelig, så utrolig dårlig samvittighet..

Bør jeg dra til legen med han fordi han datt, fordi om han virker helt fin og glad? bare for å sjekke, eller skjønner man kanskje når man skal til legen, på barnet?

Åh, stakkars gutten min, synes så synd på han.. Det minste jeg kan gjøre for han er jo å ihvertfall passe på han, også lar jeg han krabbe ned fra sengen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han da? Tror nok ikke du trenger å dra til legen. Og du er ikke noen dårlig mor eller noe slitk fordi han datt utav senga, uhell kan skje. Min lille gutt ramlet ned fra sengen min en gang, og fra stellebordet en gang. Han er helt fin idag, feiler ingenting. Ikek fikk han en eneste skramme av fallene heller :)

Men jeg kjenner godt følelsen din, du skulle helst vert der hele tiden for ditt barn, skulle ha passet på at det aldri skjedde noe galt, men det går ikke an. Barn kommer alltid til å falle innimellom, uansett alder :)

Ta det med ro du og nyt dagen :)

Skrevet

Åh, er så godt å vite at det er flere her inne, som opplever det samme.. Han ser helt fin ut, heldigvis, så får jeg bare passe på at det ikke skjer igjen, blir nok ikke noe sengeamming fremover:)

Ja, man vil jo helst være der og passe på barna sine hele tiden ja, man blir jo utrolig glad i de, trodde ikke det var mulig jeg.. Jeg får bare prøve å tenke på noe annet, og at gutten har det bra:):)

TUsen takk for svar!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...