Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Kan noen fortelle meg om det er farlig at jeg blødde kraftig nå etter samleie???? Stor flekk på lakenet, og må ha på bind nå. Er 36 uker på vei, himla synd om noe galt skjer nå assa..
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Antagelig ikke, men ring føden umiddelbart! Blødninger med frisk blod skal ALLTID sjekkes! Det kan være morkaken og da er det livsviktig at de finner ut av det, men det trenger ikek være noe heller. Opllevede nøyaktig det samme som deg i uke 35 med min første, blødde masse etter et samleie, men det var heldigvis ikke noe farlig, de fant ikke ut av hva det var. Uansett, ring føden umiddelbart! Og lykke til!
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 RING FØDEN og fortell dem det du skreiv her. Hvis noe er galt får de skjekka det, og du er jo så langt at de fint kan forløse babyen om noe er galt. Har lest at det ofte er vanlig å blø litt etter samleie, men syntes det hørtes litt mye ut... Bedre å ringe en gang for mye enn om noe skulle skje..!!! Oppdater oss da!!!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 kan det være at det har blitt støt mot morkaka??
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 har ikke blødd noe mere nå, så håper inderlig det er over! men er jo redd det kan være noe galt med meg da... har aldrig blødd i noen av mine svangerskap tidligere, så håper og tror at det kom av sex`n. og ikker er noe farlig. slimhinnene er vel ganske tynne og sårbare nå?
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Det er jo helt umulig for oss å si. Mest sannsynlig vil du få smerter dersom det er morkaken som forårsaker blødningen, men du må få kommet til til føden for å få det sjekket, der tar de UL både utvendig og innvendig for å bli helt sikre. Det er utrolig viktig at du får det sjekket, ikke vent lenger, ring med EN gang! Sannsynsligvis er det ikke noe, men det er ikke akkurat noe å ta sjangsen på synes jeg, dette bør undersøkest snarest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå