Gå til innhold

Barn er født, men navnet er ikke klar?..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er tåpelig at først så føder kvinne et barn, og så i flere dager lurer på hva barnet skal hete! Det er jo helt ko-ko!

Både gutte- og jentenavn kan mora og faren tenke på i løpet av 9 måneder av hennes graviditet!!! Eller er det for kort tid til å finne på navnet, synes dere?..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mange som mener de må se ungen før de bestemmer seg.

vi var heller ikke helt sikre på navnet før ungen var født.

Skrevet

Vi hadde bestemt oss,hvis det blei jenta sku ho hete Amalie og hvis det blei gutt Adrian... vi va litt usikre på guttenavnet da, men jentenavnet va bestemt... Det blei ei jente ved navnet Amalie... enn du ka heter dine barn da?

Skrevet

Vi har tenkt på navn daglig siden den dagen vi tok testen for over 8 mnd siden. Nå er terminen her straks, men har ikke funnet et navn vi liker enda..

Så du kan gjerne syns det er helt koko, men å velge navn er vanskelig. Ihvertfall når man har lest ALT av navnebøker og nettsider jeg klarer å komme på og ingen av oss finner et eneste navn vi faktisk syns er fint..

Skrevet

Har lest alle bøker og enda ikke funnet på navnet??? Slik intellekt kan man sjeldent treffe...

Skrevet

Hva har det med dåp/navnfest å gjøre????????

Finn hvertfall riktig side , hvis du skal snakke nedlatende om andre enn deg sjøl.

Skrevet

Hva i all verden har det med intellekt å gjøre?

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi hadde to alternativer for hvert kjønn, for vi visst ikke hvilket kjønn det var. Men vi fikk en flott gutt, og når vi hadde sett på ham i 5 min, "visste" vi at han var en Mattias og ikke en Andreas...

Tror vel mange har gjort seg opp en mening før fødselen, men strengt tatt trenger du ikke melde inn navn til Folkeregisteret før barnet er 6 måneder. Har man ikke meldt inn navn før det, plukker faktisk Folkeregisteret ut et navn til barnet.

Skrevet

Vi har ikke klart å finne det riktige navnet enda, og jeg er 22 uker, ikke så lett for alle dette. Sist ble vi enige om jentenavn, men ikke guttenavn, så heldigvis ble det jente...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...