anonymus 2 små Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Tror endelig jeg er over den værste kvalmen, men har de siste dagene væt plaget med hodepine... Er det noen som har noen tips om hva som hjelper? Jeg har ikke lyst til å ta paracet i hytt og pine... Drikker masse vann, men hjelper ikke stort, sånn bortsett fra at jeg snart bosetter meg på toalettet..hehe
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har hatt en god del hodepine i svangerskapet, men går til Kiropraktor for å løsne på det. Jeg har noen nakkevirvler som setter seg fast i tide og utide. Gå til legen din hvis det ikke gir seg. Du kan selvølgelig ta en og annen paracet, og kanskje prøve å sove litt ekstra, men det er ikke bestandig det hjelper. Det kan være hormonellt, eller er du kanskje plaget ellers også. Alt du har ellers kan bli forsterket nå. Ta vare på deg selv.
anonymus 2 små Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Takk for svar:) Jeg har så og si aldri vondt i hodet. Kanskje det er litt pga varmen også.. Men slitsomt, ihvertfall på jobb. Men vil ikke være borte fra jobb heller. Trenger å komme meg ut.
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Vi er ikke så borskjemt med varme her oppe i nord ennå. Dagen i dag har 8 grader og tåke, så her er ikke varmen problemet. Sørg nå for å få nok væske, og ta nå en tur til legen hvis det ikke gir seg. Hva med en softis i pausen hvis det er mulig?
anonymus 2 små Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2007 Her er det 30 grader for 2 dag på rad... phuu... Går rundt med vannflasken min hele tiden... he he
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Jeg er misunnelig. Skal kle på meg regnjakken og komme meg ut. Du får tenke hvor kaldt det er her oppe og prise deg lykkelig for varmen. Når har du termin? Jeg har 1 desember, håper på litt sommer så babyen får litt varme før fødselen.
mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Det kan jo også være at du har jern mangel, det hadde jeg, begynnte med jern tabletter og da ble det bedre.;o) Men selvfølgelig nå når det er 30 grader i skyggen og nesten ikke mulig å være ute og man må bøtte ned med vann, så er det heller ikke noe rart at man blir tung i hodet...;o)
Minigull07/11 Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Kjøpte en nakkemasasje fra OBH-Nordica... Den hjalp litt.. Men ellers har jeg bare lagt meg for å sove litt eller hvis det er veldig kraftig tatt en papcet... Skulle ønske jeg ikke hadde noe vondt i hodet, det er så fælt!
anonymus 2 små Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har termin 24 desember:) Jeg har ett høyt jernlager, så er nok ikke det. Det er helt forferdelig, blir så sår i hodet av det..
Hormonella:0) Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 Jeg sliter,uavhengig av været. Er sykemeldt i 14 dager nå p.g.a dette. Når jeg tar dagen helt med ro,fungerer det ok. Men så fort jeg begynner å gjøre mye igjen,eller stresser så kommer det tilbake. Legen mener det er hormonelt eller stress-relatert. Dette er veldig slitsomt,men jeg velger også å holde meg unna smertestillende. Det eneste som fungerer for meg er å ta livet med ro,og ikke stresse,og overse alt som skulle vært gjort til enhver tid. Lykke til:O)
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 8. juni 2007 #11 Skrevet 8. juni 2007 Det viktigste er uansett å ta vare på seg selv. Jeg kjenner igjen symptomene dine Hormonella. Hormoner er noe herk. Ikke lett å være gravid med hodepine. Julebaby, gå til legen på mandag hvs det ikke gir seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå