Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har en pike på 18 mnd. Hun har plaskebasseng på terassen. Men jeg lurer på hva dere har av leker å ha oppi plaskebassengene?? -Bruker deres barn badebleie når de bader i eget plaskebasseng, eller bader de nakene? Og hva har deres 18 månter gamle barn i badekaret av leker??
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Leker: bøtte og spade, lekekopp og mugge, badeleker. Klær: varierer etter temp og vind, og tid på døgnet. Passer veldig på når solen står høyt. Men har lite eller ingenting på om ettermiddag kveld. Alltid solkrem med høy faktor og solhatt.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 jeg har bare t-skjorte og caps på mini når han bader i plaskebassenget sitt..dette fordi han ikke skal bli brent! hadde ikke hatt badebleie på mini i bassenget hjemme... kaster ikke bort penger på sånt! Ellers har jeg kjøpt badebukse til han som han kan ha på seg når vi er på besøk hos andre, eller skal på stranda! ) av leker har vi en del plast dyr..dette er det gøyeste han vet! har også andre badeleker, men disse leker han lite med!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Jenta mi på 16 mnd bader naken (i skyggen under markisen på terr), smører ofte med solkrem (høy faktor) da - og så har hun en liten badeball, små badedyr som fisker, hvalross, flodhest og frosker. Bøtte (sånn strandsett man får kjøpt på Briobutikken med spade, skjell, and osv). Bruker kun badekaret hennes - det er mest praktisk - lett å fylle vann (trenger ikke så mye vann fordi det ikke rommer så veldig mange liter) og lett å helle ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå