Gå til innhold

Jeg tror jeg har regelmessige "et eller annet" her..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men usikker på om det er rier?? Kommer med ca 10-15 min mellomrom og varer kanskje 20-30 sek. Må "puste" litt ekstra da, og litt tak i ryggen liksom..

Håpe, håpe... Tror dere det hjelper på å gå en liten tur ut?? Hadde tenkt å gå på butikken å spandere på meg en is i finværet! Men tør jo ikke gå for langt i tilfelle jeg ikke kommer meg tilbake...

Det som tar motet fra meg er at jeg hører flere av dere har hatt sånn i dages/ukesvis, så jeg er ikke altfor optimistisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er rier eller noe annet jeg.. Har veldig lite erfaring på det området siden jeg er første gangs og ikke klarer å få ut denne en gang.. Men tenke jeg skulle si at jeg håper det skjer noe hos deg og at du får hilse på babyen din snart. Kan vel ikke skade å gå en tur, har jo lest at de anbefaller bevegelser. Jeg hadde noen tak i går og gjorde det motsatte.. gikk å la meg tenkte det var lurt å sove litt dersom jeg skulle bli mamma i løpet av natta.. men da forsvant selvsagt alt...

Lykke til, håper virkelig du blir mamma snart. Er ikke så godt å gå sånn på overtid, blir sliten av det!! Stoooor klem

Skrevet

Takk for svar og uff, så kjipt for deg også.. Er jo ikke lett for noen å si hva dette er, selvsagt, tiden vil vise... Har vært ute en liten tur, men da er det jo også mer som gjør vondt, føler virkelig at hodet til babyen presser ned av og til, så litt vanskelig å si om dette har fortsatt med regelmessighet. Tenkte jeg skulle slappe av litt på sofaen nå, samle krefter i tilfelle... Forsvinner det, så er jo ikke dette dagen likevel da!

Jeg er jo andregangsgravid, men teknisk førstegangsfødende siden det endte i hastesnitt sist, så derfor så usikker på dette riegreiene... Vannet gikk sist, da skjønte man det liksom..

Masse lykke til du også!

Skrevet

Kan virke som om det er i start fasen men, har vel gjort noe aktivt selv også. Gå en tur er sikkert lurt. Har nettopp gjort det selv også. Tyngdekrafta skal hvist hjelpe. Sex er jo også å anbefale.

Men riene bør bli hyppigere og lengre varighet på dem.

Skrevet

Jeg ville tatt turen ut og spandert på meg en is,(eller to)i hvertfall hvis det er tålelig avstand til butikken...Men passet på å ha tlf med, kanskje informere noen som kunne kommet og hentet deg...

Tror det er viktig å gjøre som man ellers ville gjort,.. og ikke være redd,... da går vi bare og kjenner etter hele tiden... Det gjør i hvertfall jeg.

Har vært ute og gått i en time i dag.. Deilig.

Hvis det er rier du har vil det intensivere seg når du er ute og går,.. hvis ikke vil det mest sannsynlig stoppe opp,.. nedpress og sånt vil du jo kjenne likevel,.. men du vet når du har rier...

Skrevet

Jeg tror det er rier... Nå er det 6-8 min mellom dem.... Skal pakke litt klær for datteren min nå, tror i alle fall vi tar en liten tur innom føden i løpet av ettermiddag/kveld for å sjekke opp i det minste....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...