Gå til innhold

min 3 saftis på 1 time

Anbefalte innlegg

Skrevet

oioioi.. nå gikk jeg i frysern å hentet en til. tror jeg kan leve på dette... hihi

nam nam..

skal vi se hvor mage det blir i løpet av dagen.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er hekta på Solo-is, når jeg akkurat er ferdig med en, så er det ingenting annet enn en til jeg vil ha.........Siden jeg har cola og boller til frokost, cola og baguett til lunsj, pluss mye sjokolade og cola og noe enkelt til middag, så nærmer jeg meg nok lett sukker-dosen :-)

Skrevet

haha...jeg har akkurat samme dille!Spiser så mange saftis om dagen,men velger å ikke telle dem:-D Vi har iallfall ekstra lov i denna varmen:-)

Skrevet

hehe,... har samme lysten... Etter at det ble en del saftis for noen dager siden gikk jeg over til å Lage dem selv så jeg skulle vite hvor mye sukker jeg fikk i kroppen...

Har laget av juice i stedet,.. mmmmmmmmmmmmm

kunne spist meg i hjel på det,... vil ikke dele med noen heller...MIne BAre MINe!

Skrevet

Til nita-35!!

Det hørtes ut som et fantastisk dårlig kosthold for deg og ikkje minst babyen. Det virker som om du lever på cola og søtt, og skeier ut med "vanlig mat" innimellom!!!.

Alle kan vel skeie ut med en is nå i varmen, men eg hadde slitt med dårlig samvittigheten viss eg hadde hatt et sånt kosthold som deg. Ønsker å gi babyen et best mulig utgangspunkt når den kommer til verden. Er på ingen måte noen helsefreak, men cola til frukost, lunsj og middag. Fysj!!!

Skrevet

hehe, jeg mener det er lov jeg,, i denne varmen hva annet skal man spise...

Jeg har allerede vært i fryser 2 ganger siden sist.. så nå er 5 stk...

Lol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...