Gå til innhold

Hva gjør dere med permisjon om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med at de fleste av dere har permisjon nå. Hva fyller dere dagene med? Jeg ordner litt i leiliheten og slikt. Og så forsøker jeg å ha en formiddagsavtale hver dag så jeg har noe å glede meg til. Men jeg opplever ofte at det er nok å glede seg bare, -dersom avtalen blir avlyst (slik som i dag), blir jeg også glad over å kunne være hjemme og kose meg. Bor i leilighet i Oslo med en liten balkong og en park rett utafor, så nyter litt sol også. Jeg er i fin form, men nyter å bare kose meg alene på dagene, og har kanskje litt dårlig samvittighet for at jeg ikke "utnytter" dagene litt mer, ordner mer hjemme enn jeg gjør, er mer ute osv. Men merker jo at jeg blir fortere sliten enn vanlig (termin om 13 dager).

-Hva bedriver dere dagene med? Og er dere fornøyde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe. jeg prøver å la være å fly på veggen! :) så takk for BIM. aner ikke hva jeg skulle funnet på uten! :) :)

Skrevet

Jeg kjeder meg faktisk mer og mer nå mot slutten..Og blir fort rastløs..Kan ha noe med at alt var klar til mini for godt 2 mnd siden da, hehe..skulle ønske jeg utsatte noe av det så jeg hadde noe å potle med nå..:P

Men alt er desto mer stress nå også, men er veldig lite å finne på opplever hvertfall jeg.Det blir tur med hunden,BIM, og ellers svært lite-alle er jo på jobb:o)

Kan jo nesten ikke gå utfor-varmen slår jo mot meg..hjeeelp:D

Skrevet

Jeg koser meg med å ha permisjon. Jeg pleier også å ha en ting jeg skal gjøre i løpet av formiddagen, slik at ikke dagen skal bli så lang. Er glad for at det er fint vær, selv om jeg får litt store føtter:) Det hadde vært verre med regn og gråvær.

I dag er det fredag, og bare en drøy uke til termin!

Kos dere jenter!

God helg:)

Skrevet

Jeg koser meg gløgg i hjel, jeg!

- Frokost, kaffe eller lunsj avtaler med venninner som er studenter/frilansere/i permisjon.

- Drar på utebadet nå som det er sol og svømmer en god time.

- Ordner praktiske ting som "aldri" blir gjort i hjemmet, f.eks lime bilder inn i album, plante blomster på balkongen, dra på IKEA, prate med banken osv.

- Går tur

- Har lånt hele Sopranos på DVD av en kompis, så slapper av med det på kvelden.

- Lager gode middager til mannen min kommer hjem fra jobb, og fryser middager for måneden som kommer.

- Facebook er jo en herlig tidstyv..

- Shopper babykupp på internett (fant akkurat SkipHop veske til 500 kr mindre enn på Babyshop, inkludert frakt til Norge!)

- Brenner CDer med musikk (sommerhits, barnemusikk osv)

- Leser bøker i skyggen i en park.

og selvfølgelig:

- sitter på BIM ;-)

Skrevet

Jeg prøver å gjøre noe hver dag så jeg ikke går på veggen! Har vært sykemeldt siden mars, og nå begynner permisjonen min. Må igrunn si jeg er drittlei av å gå hjemme. Er jo en grense på hvor rent det kan bli her og :P syns jeg vasker og gjør noe hver dag jeg, så det er jo aldri noe møkk jeg vasker vekk, og ikke noe støv å tørke. Nå er alt av klær, sengetøy, kluter og utstyr klart til babyen, så jeg går egentlig bare å venter på han jeg. Er mye alene fordi sambo jobber mye overtid pga underbemanning og høysesong, men nå har heldigvis venninnene mine begynt å bli ferdig med eksamener og sånne ting, ellers er jo alle på jobb, så ikke allverdens å finne på. Men nå fremover har jeg noe planlagt så å si hver dag for å få dagene til å gå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...