Gjest Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Ååååååå det er da umulig å få tatt en urinprøve når magen er så stor. Det er jo ikke store åpningen mellom magen og do-ringen, og ikke ser man noe der nede heller. Og det er ikke så lett å tisse når man kaver ... Jaja, jeg fikk da en skvett oppi glasset, så det får være bra for denne gangen. Heldigvis ikke så voldsomt mange kontroller igjen nå.
Turid Laila Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Jeg hadde glemt å få med nytt glass sist, og glemte å kjøpe på apoteket, så jeg brukte tacosausglass, det var litt lettere å treffe. Kan jo også bruke feks. syltetøy- eller dolmioglass da, litt større åpning, men ser jo desto teitere ut å møte opp på kontroller med sånne glass da, hehe...
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Tihi :-)) Ser for meg å komme med et sånn digert syltetøy-glass ja. Og med den lille stress-skvetten jeg klarte å klemme ut hadde man vært heldig om man fant igjen skvetten nedi der. Men ja, litt større åpning på glasset hadde ikke vært å forakte ...
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Bruk et vanlig plaskrus/kopp i stede når du tisser, ett litt midt i pakken slik at du vet det er rent og ikke støvete, så heller du bare urinen over i prøveglasset etterpå. MYE enklere!
ano`num *17.03.10* Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Det bruker jeg også Har en pakke med engangskopper i plastikk på badet. Er et par som har lurt på hva jeg bruker de til *hihi* De skulle bare vist.... Jeg synest de er supre hvis jeg blir tørst på natten ol også jeg da! Vi har soverom nede, og kjøkken oppe. Da slipper jeg å gå opp for å ta meg vann. Er langt nok å gå til badet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå