Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååååååå

det er da umulig å få tatt en urinprøve når magen er så stor.

Det er jo ikke store åpningen mellom magen og do-ringen, og ikke ser man noe der nede heller.

Og det er ikke så lett å tisse når man kaver ...

Jaja, jeg fikk da en skvett oppi glasset, så det får være bra for denne gangen. Heldigvis ikke så voldsomt mange kontroller igjen nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde glemt å få med nytt glass sist, og glemte å kjøpe på apoteket, så jeg brukte tacosausglass, det var litt lettere å treffe. Kan jo også bruke feks. syltetøy- eller dolmioglass da, litt større åpning, men ser jo desto teitere ut å møte opp på kontroller med sånne glass da, hehe...

Skrevet

Tihi :-)) Ser for meg å komme med et sånn digert syltetøy-glass ja.

Og med den lille stress-skvetten jeg klarte å klemme ut hadde man vært heldig om man fant igjen skvetten nedi der.

Men ja, litt større åpning på glasset hadde ikke vært å forakte ...

 

Skrevet

Bruk et vanlig plaskrus/kopp i stede når du tisser, ett litt midt i pakken slik at du vet det er rent og ikke støvete, så heller du bare urinen over i prøveglasset etterpå. MYE enklere!

Skrevet

å, det var smart :-)

Fin plan til neste gang!

Skrevet

Det bruker jeg også :)

 

Har en pakke med engangskopper i plastikk på badet.

Er et par som har lurt på hva jeg bruker de til :) *hihi*

De skulle bare vist....

 

Jeg synest de er supre hvis jeg blir tørst på natten ol også jeg da!

Vi har soverom nede, og kjøkken oppe. Da slipper jeg å gå opp for å ta meg vann. Er langt nok å gå til badet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...