phantomet Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Da har endelig phantomet innsett, etter påtrykk fra phantom-mannen, at Måka trenger en liten frisering... Ikke fordi han har så masse hår, men det som er der er langt og fjonete... Nå lurer jeg på hvordan hodet blir seende ut når disse fjonene blir klippet, siden han har slikt et skjevt hode... (Riktignok har det bedret seg med hjelp fra osteopaten, men det er enda en stund igjen før det er slik det burde være...) Men uansett er det godt for en liten Måketass å få av seg håret nå i varmen, så klippe time er bestilt til senere idag...Må huske å samle med meg en litt hår etter klippen...(huske-huske-huske) Med junior glemte jeg det...så jeg måtte frese tilbake til frisøren for å redde litt av håret fra støvsugeren...
Travelmor Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Oi - det var tidlig til firsøren! Vi er nok litt treige på hår i denne familien, i alle fall på de minste. Når eldste var 1 år var hun blitt klippet tre ganger! Det er lurt å gjemme håret. Hvis du arkvierer det med en gang. Jeg tror jeg har rota vekk det første håret til samtlige fire barn med hår i denne familien!
Karomamma Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Treige på hår? He he, Karosnuppa har klippet seg en gang og hun har fylt 2... Nå er ikke hårmanken allverdens å skryte av, hun ligner nok på sin mor som barn. Men det kommer i fullt monn senere, heldigvis Må vel kanskje klippe noen snuppefjoner igjen snart...
Plutseliten :) Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Hårklipp ja....misunne...misunne...her er det ikke mye hår på hodet, MEN vi ser det kommer.Og jeg måtte faktisk frem med saksen her en dag, for på det bittelille deilige hodet stakk det ut 5-6 superlange hårstrå ) Hehe.. så ut som en gammel gubbe
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 hårklipp?? nååå??? jøss ;o) han her er så vidt begynt å få fjoner jo,hehe.å han er skeiv i bakhuet.vises godt ja.er også et hakk.men hs sa ikke noe om det,så jeg håper det retter seg... første hårklipp blir spennende ja. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå