Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Takk sjaman! :-) Den klemmen kom godt med skal du vite. Er så lei og lei meg pga blodtrykket nå at jeg ikke helt vet hva jeg skal ta meg til, er kjempegodt med litt trøst! Nå håper jeg bare du har rett da, at i morgen er dagen (du trakk 9 juni på meg)! :-)
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 tror du skal pakke sakerne dinejeg hihi... har jeg sett på kjønnet? eller vet du det allerede?
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Jøss, det høres jo bra ut, hehe... Nei du har ikke "sett" kjønnet på meg, men jeg vet hva det blir, dog litt artig å se om du får opp det samme da om du gidder? (17.11.80) Får du fortsatt opp i morgen også som fødedag? Er klar som et egg jeg nå ;-) Ps, du trenger ikke så "se" på meg altså, er bare glad for trøste klemmen jeg, er kun om du vil selv :-)
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 la fortid-nåtid-fremtid hehe fortid er ofte årsaken til problemet og der kom keiserinna opp som betegner fruktbarhet og fødsel....nåtid kommer 6 mynter opp og er et frustrerende kort...da det betyr å ha og ikke ha...man har ...men har ikke...forstår du ...akkurat som å sitte i et vakum å vente...fremtiden var 10 mynter ...det perfekte familiekortet...men tyder og på flott økonomi... føler at det blir ei jente....men kan jo ta feil da vennen...
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Du er ikke den første som har følt det :-) Før og like etter jeg ble gravid spurte jeg masse på spåsidene og omtrent alle spådde jente på meg, og også tidspunketet jeg ble gravid på (flinke damer! :-)), og dette svangerskapet har vært helt ulikt guttenes, MEN ul hevedet med 99% sikkerthet at det er gutt da, så tydelig både snopp og pung. Var artig det andre da, for det stememr jo veldig bra, spesielt det med frusterende nåtid, hehe... For det er jo det jeg gjør, sitter som i et vakum og bare venter, har litt maserier, men ikke skikkelige rier, kunne ikke vært mer treffende faktisk! ;-) Fremtiden var jo meget lys og fin da, satser på det! Tusen takk for at du tok deg tid!
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Artig da...følte det samme som hos meg skjønner du og jeg har 2 gutter og 1 prinsesse...men da tror jeg nok kanskje det kommer en nummer 4 i fremtiden...hehe selv om du nå er opptatt av å tenke på denne... Får en skikkelig god følelse av deg Alva, som jeg også har ved andre nick...flott, oppegående, smart dame...kanskje litt over gjennomsnittet i iq.......og med masse kjærlighet for familien...
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Åååå, nå fikk du meg til å få tårer i øynene her, så utrolig fint sagt (skrevet) av deg! :-) Du må være verdens beste oppmunterer altså, tro meg, dette varmet enormt å høre på en dag som dette!!! Pussig det du sier om jente, alle som har det minste snev av overnaturlige evner er helt bombesikker på at eg får en jente en gang, enten nå eller en om noen år. Blir jo nesten litt i tvil om ultralyden jeg nå, hehe... Ser liksom ikke helt for meg et svangerskap til, men skal aldri si aldri. Nok en gang tusen takk for både støtte, klem og tid sjaman, du er en knupp! :-)
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Vel det blir jo artig å se da vennen...du er jo proppe full av hormoner som bare venter til å slå ut i blomst ...hehe Du må ikke glemme og oppdatere oss her inne da... Masse lykke til og masse klemmer på stormagen din...skal du se at lille tvillingen kommer...
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 Takk for det, og så klart jeg skal holde dere oppdater! Kan nok gå noen dager etter fødselen, men skal gi en lyd så fort jeg kan, må jo dele det vet du! Hehe... Mamma er SÅ fornøyd nå da, småen får bade samme stjernetegn i dyrekretsen og samme kinesiske stjernetegn som henne, tror hun er spent på om han blir like henne ja ;-)
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #13 Skrevet 8. juni 2007 Fikk bare opp et navn skjønner du...hadde vært artig om det var navnet på henne eller babyen du får sender det på pm til deg jeg...
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #14 Skrevet 8. juni 2007 Ok, spent på å se, for får jeg noen gang en datter har jeg nemlig lyst å bruke et navn som begynner på akkurat S ser du...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå