Gå til innhold

feriepenger fra nav...igjen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt fødselspermisjon og fått feriepenger fra Nav. Men jeg får ikke beløpet til å stemme. Noen som kan hjelpe meg å se om jeg bør ta en telefon til NAV?

Jeg har 100 % dekningsgrad og skal da få feriepenger for 12 uker, 60 dager. Dagsbeløpet jeg har fått fra Nav er 1175,- Dersom jeg ganger det med 60 dager får jeg 70500,-

10, 2 % av det blir 7191,-

Men det beløpet jeg har fått fra Nav er bare 5273,-

 

De skal jo ikke trekke skatt av feriepenger? Eller?

Er det brutto eller netto inntekt de regner feriepenger av? 1175,- er brutto dagsbeløp hos meg. Netto dagsbeløp blir 752,-, men det stemmer heller ikke med feriepengene jeg har fått.

 

Skjønner ingenting jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke ta en tlf til NAV kontoret der du bor. Så får du det oppklart??

Skrevet

Utregningen din er rett den...

Når begynte du permisjonen din da? Hvis du hadde mindre enn 12 uker permisjon i 2006, får du litt feriepenger til neste år også....

Skrevet

Ikke skyt meg om jeg tar helt feil, men mener nav regner ut fra 9,5 % i feriepenger.. Men ring så får du svar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...