miss jones Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har hatt fødselspermisjon og fått feriepenger fra Nav. Men jeg får ikke beløpet til å stemme. Noen som kan hjelpe meg å se om jeg bør ta en telefon til NAV? Jeg har 100 % dekningsgrad og skal da få feriepenger for 12 uker, 60 dager. Dagsbeløpet jeg har fått fra Nav er 1175,- Dersom jeg ganger det med 60 dager får jeg 70500,- 10, 2 % av det blir 7191,- Men det beløpet jeg har fått fra Nav er bare 5273,- De skal jo ikke trekke skatt av feriepenger? Eller? Er det brutto eller netto inntekt de regner feriepenger av? 1175,- er brutto dagsbeløp hos meg. Netto dagsbeløp blir 752,-, men det stemmer heller ikke med feriepengene jeg har fått. Skjønner ingenting jeg...
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Kan du ikke ta en tlf til NAV kontoret der du bor. Så får du det oppklart??
Ingen_nick_ledig Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Utregningen din er rett den... Når begynte du permisjonen din da? Hvis du hadde mindre enn 12 uker permisjon i 2006, får du litt feriepenger til neste år også....
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Ikke skyt meg om jeg tar helt feil, men mener nav regner ut fra 9,5 % i feriepenger.. Men ring så får du svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå