fru tekopp Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Jeg er langt fra noen internettekspert. Men jeg prøver alltid å søke opp nicket mitt når jeg logger på her inne, for å se om det er noe "til meg"... Men nå er det jo helt håpløst! Søkte på "tekopp" og opp kommer reklame fra IKEA, og noen som har spurt etter meg på bryllupsdebatten. Men hvordan kommer jeg inn på den linken? Skjønner ingenting, jeg!!!! Noen som har noen tips? Vil jo gjerne svare hvis noen spør meg om noe...
Monajenten Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Jeg syns også den nye søkemotoren var helt håpløs:(
Ravna Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Jeg ble forklart i går at dersom man klikker på "Alle Forum på DIB" til venstre på siden, så kan man søke på gammelmåten.
Kamomille Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Jeg kommer heller ikke inn på innleggene....... lurer på hva jeg gjør feeil!
fru tekopp Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2007 Er det DIB forum du mener? Jeg prøvde det, men fikk fortsatt opp et strålende tilbud på tekopper hos IKEA. Bytte nick, kanskje?
Expat Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Over lista over alle forumene står det "alle forum på dib", der inne kan du søke vanlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå