Gå til innhold

GOODYEAR... er du våken?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kjeeder meg. hvordan er humøret i dag? jeg er sur i dag også. he he.. plutselig gikk det opp for meg at jeg irriterte meg over at hun nede satt ute og snakket i tlf så jeg kunne høre det. he he... helt alvorlig, nå må jeg slutte å være så purkete.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi eg lå å sov på sofaen når du skrev dette:p

Humøret e ikke så aller værst i dag, men irriterer meg over det idiotiske håret mitt. Vasket det i går, og i dag ser det ut som om det aldri har vært i nærheten av vann og shampoo:( Kan jo ikke holde på å vaske håret hver dag, det ødelegger jo bare... *sukk*

 

Og om 2 timer skal eg på KK. *krysse fingren*

 

Du får ta igjen på hun nede ved å ringe noen du også, og så snakke KJEMPE HØYT:P

Skrevet

*krysse fingrene jeg også* du må sende en mld når du er ferdig. skal tenke på deg. nå skal jeg på sartor å kjøpe barnebasseng. jippi.

Skrevet

Wohoo:)

 

Ja, skal gi beskjed om hvordan ting e når eg e hjemme igjen:)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...