~~Sofapoteten~~ Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 barna deres får gå naken i barnehagen? Skulle hente lillemann i går, og da jeg kom innpå lekeplassen var det tre stykker av de største barna som var nakne. De stod å undersøkte hverandre på veldig nært hold.. Syns ikke noe særlig om dette, og vil ikke at min gutt skal springe naken rundt, selv om det er varmt ute. Må da gå an å ha en truse/shorts på.Barnehagen er helt ny, og det er fortsatt mange snekkere/arbeidere i området.. kanskje med kamera på mobilen.. huff. Tenker jeg skal si ifra på mandag, at min gutt ikke skal løpe rundt i nettoen..
Mockanin Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Trodde virkelig ikke barnehagene lot ungene gå rundt nakne...
På vei igjen <3 Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Jeg er enig. Liker ikke at barna mine går nakne i offentlighet i det hele tatt. Si ifra, det hadde jeg gjort!
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Nei, det synes jeg ikke. Helt greit i bare bleie/undertøy, men ikke helt naken. Er kun i helt skjermede omgivelser hvor jeg selv eller pappaen har oversikt jeg synes det er greit.
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Men det kan jo hende foreldrene til disse barna har godkjent det da? Til og med sagt i fra at de godt kan kle av dem dersom barna vil det selv, foreldre er jo ulike.
chrisallic Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Jeg hadde klart sagt ifra.Mine barn får ikke gå rundt nakne på offentlige plasser.Det mange ekle skrekkhistorier som skremmer meg masse.Er veldig redd for at noen skal se på barna mine ``for å se```.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå