77modell Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Var litt nedtur, samtidig var det nesten som om jeg viste det! Ble tatt UL å registrering å JM var oppi å røska godt i sakene! Ingen opning, men den hadde flatet noe ut å var myk. Jeg som har hatt så mye kynnere å ingen opning, det var faktisk mer nedtur det enn å bli sendt hjem........... Ellers ble jenta målt til å være +29% over gjennomsnittet. Legen mente ho var 4kg, å da er det 14 dager til termin! Jeg ble sendt hjem fordi det kom 3 andre som var på overtid å de fikk mer poeng enn meg.........greit nok jeg har jo 14 dager igjen:) Men Mandag kl 0830 skal jeg møte å da blir det bare satt i gang,ingen vurdering. Så får lade opp i helga:)
Forskeren Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Er det pga. str til baby at du blir satt igang så tidlig? Misunnelig.... Er 5 dager over termin, hadde 2 cm åpning i går, men det kan man jo gå lenge med har jeg forstått....
77modell Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Ja størrelsen er en av grunnene. Er jo mer enn stor nok allerede å da har jeg ikke termin før 21.6.......... Men jeg er også veldig stor, hadde et symfysemål på 42cm for 1.5uke siden. Har MYE vann i kroppen å fungerer generelt veldig dårlig (sitter for det meste). Men det er sykt rart å vite at mandag skjer det:)
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Det blir spanande på mandag då - eg vil også føde snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå