Gå til innhold

Vannet har gått....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ser det jammen ut som jeg skal bli mamma i løpet av helgen. Våknet litt over halv 6 i dag tidlig og kjentes ut som jeg hadde tissa på meg. På vei ut på do kom jammen resten rennende nedover beina. Skjønte ikke først hva det var, men forsto etter hvert at jeg ikke hadde tisset meg ut, men at det var vannet som gikk. 19 dager før termin..... Ringte klinikken og fikk bare beskjed om å gå å legge meg og komme opp kl 18 i kveld om ikke riene hadde begynt.

Nå kjenner jeg akkurat som mens murringer innimellom, så det e vel noe på gang ja...

 

Ikke akkurat forberedt på at småen skulle dukke opp så tidlig. Ikke fått alt på stell enda, men det ordner seg vel.

 

Får gå å pakke bagen nå jeg da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...