Gå til innhold

bekkenlåsning - noen som vet om kiropraktor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg har fått meg en bekkenlåsning, og selv om jeg ikke har så lenge igjen, orker jeg snart ikke mer! Det er en "knivsmerte" som kommer med en gang jeg beveger høyre siden min - bak på bekkenet. Lurer derforpå om jeg skal se en kiropraktor og finne ut om det kan være det. Noen som vet om noen ok kiropraktorer i Oslo? Takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg hadde heller prøvd en naprapat! Naprapaten har kunnskap både ang muskler og being og knokler. Du kan jo ringe til helsestasjonen eller ett eller annet sted de har jordmor og høre om de kan anbefale noen.

Jeg har vært hos naprapat 3 ganger nå, og går sa mannen min at jeg faktisk gikk normalt og ikke vagget som en gås lenger :-)

Skrevet

vet bare om i Bergen dessverre...gikk til en knallflink kiropraktor her før jeg begynte hos fysioterapeut..nå er d han som løser opp låsningene mine...

Men som du har blitt tipset om kan du jo ringe helsestasjonen eller fødeavdelingen og spørre om de vet om noen?? Fødeavdelingen har vel fysioterapeuter som vet sånt??

Skrevet

Å,jeg har ei som er kjempeflink,men husker ikke adressa eller noe. Tror det er oppe på Sagene eller deromkring... hun heter Thea,eller trylle-thea som jeg kaller henne:-)

Skrevet

Mulig det var på Storo,ikke Sagene... Ligger rett ved den parken(dårlig kjent,kan ikke navn)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...