Ellen81 Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Det er jo godt og varmt over nesten hele landet om dagen, noe som ikke alltid er like greit når man går gravid er ekstra utsatt for å få vann i kroppen. Når ødemet begynner å tikke opp mot 3 så er det særdeles ubehagelig!! Men, lag deg iste av eple te. Ta deg en tur i te butikken din og kjøp deg en skikkelig god te uten koffein, gjerne med kanel og lag iste selv. Kok opp vann, la teen trekke, ha i litt sukker/sukketter hvis du vil og sett i kjøleskapet. Nb! mugge med lokk er lurt. Ta deg et glass og ha i noen isbiter, og voila - kjempe god iste Eplete er vanndrivende! Og tro meg, dette funker damer Lykke til
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Vær nå litt forsiktig da. Har i hvertfall beskjed om å ikke drikke vanndrivende te eller innta noe annet osm kan være vanndrivende selv om jeg har kjempemasse vann i kroppen. Er vist noe med at det da skilles ut avfallsstoffer også som ikke er sundt for fosteret(?), ble i hvertfall informert om å holde meg unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå