Gå til innhold

Maleprosjekt del 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er vi igang med runde nr 2 i maleprosjektet vårt.

Etter å ha drevet på til klokken 3 i natt med å tømme de store barnas soverom, kontoret, badet og gangen for de tusen tingene som finnes der...(skrudd ned 2 loftssenger, fjerti stikkontakter, lys og lamper, brytere, kommoder, skap osv osv) er det nå full rulle med maling av 2. etasjen. Jeg besluttet å utsette malingen av foreldresoverommet, rett og slett fordi vi måtte stable ting et sted, samt ha et sted å sove.

Måka har vært dårlig de siste par dagene, og parallellt med rydding og lemping i natt har vi rukket å skifte tre ganger på en liten gutt og sengen hans etter oppkast...

Dagen i dag startet klokken 5, da måka var sulten, tørst, varm og mismodig...Nå ser det heldigvis ut som om formen er bedre etter en liten formiddagsblund. Han er i hvertfall i full vigør rundtomkring i stuen, og reiser seg opp med forventning hver gang noen kommer ned trappen fra 2. etasjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med 9 mnd og god bedring til Måka. Lykke til med malejobben,phu... det høres varmt ut!

Skrevet

Takk for gratulasjoner, god bedringsønske og lykke til med jobben...

Visst er det varmt å holde på nå, men det blir veldig fint....

Maleren som har tatt på seg jobben er vant med slik varme, så for ham er det bare en lek å jobbe nå. Mannen min derimot ser ganske så svett ut...*smiler*

Min jobb er å tilfredstille Måka, og nå ser det heldigvis ut som om den jobben blir enklere for hver time som går...

Skrevet

Lykke til, phantomet!! Sikkert greit å ta det litt pø om pø.

Selv om Måka står opp klokka 5, kan det jo være fint å ha senger tilgjengelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...