phantomet Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Da er vi igang med runde nr 2 i maleprosjektet vårt. Etter å ha drevet på til klokken 3 i natt med å tømme de store barnas soverom, kontoret, badet og gangen for de tusen tingene som finnes der...(skrudd ned 2 loftssenger, fjerti stikkontakter, lys og lamper, brytere, kommoder, skap osv osv) er det nå full rulle med maling av 2. etasjen. Jeg besluttet å utsette malingen av foreldresoverommet, rett og slett fordi vi måtte stable ting et sted, samt ha et sted å sove. Måka har vært dårlig de siste par dagene, og parallellt med rydding og lemping i natt har vi rukket å skifte tre ganger på en liten gutt og sengen hans etter oppkast... Dagen i dag startet klokken 5, da måka var sulten, tørst, varm og mismodig...Nå ser det heldigvis ut som om formen er bedre etter en liten formiddagsblund. Han er i hvertfall i full vigør rundtomkring i stuen, og reiser seg opp med forventning hver gang noen kommer ned trappen fra 2. etasjen...
Plutseliten :) Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Gratulerer med 9 mnd og god bedring til Måka. Lykke til med malejobben,phu... det høres varmt ut!
phantomet Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Takk for gratulasjoner, god bedringsønske og lykke til med jobben... Visst er det varmt å holde på nå, men det blir veldig fint.... Maleren som har tatt på seg jobben er vant med slik varme, så for ham er det bare en lek å jobbe nå. Mannen min derimot ser ganske så svett ut...*smiler* Min jobb er å tilfredstille Måka, og nå ser det heldigvis ut som om den jobben blir enklere for hver time som går...
Karomamma Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Lykke til, phantomet!! Sikkert greit å ta det litt pø om pø. Selv om Måka står opp klokka 5, kan det jo være fint å ha senger tilgjengelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå